Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجفی خوشرودی گفت: بودجه دفاعی باید متناسب با نیازها تنظیم شود تا بتوان با اقتدار به برقراری امنیت بپردازیم. حضور فعال مقامات ایران در مجامع بین المللی، تریبون بسیار مناسبی است تا مواضع کشورمان به اطلاع افکار عمومی دنیا برسد. فرصت حضور در کنفرانس مونیخ به خوبی از سوی تیم شرکت کننده کشورمان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با قدس آنلاین، در واکنش به اظهارات برخی مقامات و نمایندگان در پی حادثه تروریستی زاهدان و نارضایتی آنان از میزان بودجه دفاعی سال آینده و همچنین حضور کشورمان در کنفرانس مونیخ، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی دیروز با حضور مقامات ذیربط جلسه ای را برگزار کرده و به بررسی ابعاد حادثه تروریستی زاهدان پرداخت. پیش بینی های خوبی برای تقویت بینه دفاعی و امنیتی کشور در لایحه بودجه صورت گرفته و همچنین مصوباتی در همین باره در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده که الان در دستور کار مجلس قرار دارد.

  نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم با توجه به مجموعه شرایط  و ضرورت های کنونی کشور در حوزه دفاعی که خصوصاً پس از حادثه تروریستی زاهدان پیش آمده، بودجه دفاعی و امنیتی کشور هم متناسب با آن نیازها تنظیم شود و جوابگوی خواسته ها باشد تا بتوان با اقتدار به برقراری امنیت در داخل کشور بپردازیم.   نجفی خوشرودی همچنین درباره حضور مقامات وزارت خارجه کشورمان در کنفرانس مونیخ اظهار داشت: کنفرانس مونیخ، کنفرانس دوره ای و سالانه است و در واقع نوعی مجمع گفتگو بین سیاستمداران و فعالین سیاسی در سطح دنیاست. ایران هم همواره از ظرفیت بین المللی و دیپلماتیک این کنفرانس استفاده می کند. امسال نیز آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این اجلاس سخنرانی داشتند.   سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: حضور فعال مقامات ایران در مجامع بین المللی، فرصت و تریبون بسیار مناسب و سازنده ای است تا کشورمان مواضع و دیدگاه های خود را در زمینه های مختلف به اطلاع سیاستمداران و افکار عمومی دنیا برساند. فرصت حضور در کنفرانس مونیخ هم به خوبی از سوی تیم شرکت کننده کشورمان دنبال شد. از سوی دیگر، بیان مواضع جمهوری اسلامی و سخنرانی که از سوی وزیر خارجه در این کنفرانس صورت گرفت، می تواند برخی فضاسازی های دولت های غربی و عربی را که در کنفرانس ورشو علیه کشورمان شکل دادند، خنثی کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ

نام روبرتو دزربی یک‌بار به صورت جدی پیرامون بایرن مونیخ مطرح شده است

طرفداری  | پس از منتفی شدن حضور ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، رالف رانگنیک نیز پیشنهاد بایرن مونیخ تا این باشگاه در یک شرایط بحرانی برای پیدا کردن جایگزین توماس توخل قرار بگیرد.

به گزارش فیلیپ کسلر از TZ؛  مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ اکنون روی روبرتو دزربی تمرکز کرده‌اند، گرچه در حال بررسی گزینه‌های زیاد دیگری نیز هستند زیرا باشگاه پس از اتفاقات اخیر، متوجه شده هیچ چیز قطعی نیست. هانسی فلیک، اریک تن هاخ، روگر اشمیت و زین الدین زیدان از جمله کسانی هستند که نام‌شان در بین مدیران بایرن مطرح شده است.

از سوی دیگر دزربی احتمال انتقال به مونیخ را رد نکرده و سران بایرن نیز با او در تماس بوده‌اند، با این حال مسائلی وجود دارد که توافق روی آن‌ها برای دو طرف دشوار خواهد بود. کادر بزرگی که دزربی همراه خود خواهد آورد و همچنین هزینه بالای جذب او از برایتون، از جمله این مسائل هستند. باواریایی‌ها حاضر نیستند برای سرمربی جدید خود هزینه زیادی بپردازند زیرا در سال‌های اخیر مقدار زیادی پول به این خاطر خرج کرده‌اند.

گفتنی است قرارداد دزربی با برایتون تا سال 2026 اعتبار دارد اما بند فسخی در آن گنجانده شده که باشگاه‌های علاقه‌مند می‌توانند با پرداخت مبلغی در حدود 11 میلیون پوند، او را جذب کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد