Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه ومدیریت وزارت بهداشت با حضور وزیربهداشت و سایر مسئولان ظهر امروز در وزارت بهداشت برگزار شد.
دکتر سعید نمکی‌در این مراسم گفت: من زمانی که به وزارت بهداشت آمدیم میل به خدمت گذاری من را به این میدان پر مشکل کشاند من معتقد بودم تمامی افراد را در جایگاه خود حفظ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من هیچ وقت واگن دستگاه خود را به لوکوموتیو سیاست متصل نکردم. همچنین به هر دستگاهی که می روم با خودم نیرویی نمی برم زیرا معتقدم بدنه کارشناسی آنجا صداقت و عملکرد نهایی را خواهد داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی‌ گفت: من دکتر صدر السادات را از زمان مراجعه وی به برنامه و بودجه می شناسم، من در سازمان برنامه و بودجه ۵ درصد بودجه کشور را اداره می کردم و از عملکرد تمامی دستگاه ها آگاه بودم.

وی بیان کرد: برای دکتر صدرالسادات دعای خیر و نیکی‌دارم و تلاش می کنم از مشورت های وی در وزارت بهداشت نهایت استفاده را داشته باشم. سیاست ها، نقطه نظر ها و تدابیر مدیران ممکن است با یکدیگر کمی متفاوت باشد.


نمکی افزود: دکتر تقوی‌نژاد از مهره های کم نظیر جمهوری اسلامی به شمار می روند، دکتر‌ دژپسند به من گفتند که در وزارتخانه و سازمان های‌ مختلف خواهان حضور دکتر تقوی‌نژاد هستند. من از دکتر تقوی نژاد تقاضا کردم که بدانند سال سختی را پیش رو دارند. ما یکی از سخت ترین سال های اقتصادی خود را از لحاظ نفت پیش رو داریم.

وی ادامه داد: ما به عنوان مردان عرصه اجرای کشور باید کمربندها را سفت تر ببندیم، این هنر نیست که در شرایطی با پول بسیار مدیر قابلی باشیم. مدیر بودن در شرایط سخت بودن هنر است، علاوه بر اینکه سال سختی پیش رو داریم، سرمایه های خوبی داریم نیروها های انسانی بررگترین سرمایه ما هستند. ما وقت چندانی نداریم، کارهای به جا مانده بسیار است. وقت، فرصت و حوصله بیش از اندازه نداریم.

انتهای پیام /

31 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟