Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:34:12 GMT

برکناری دو مدیر در سطح استان به دلیل ضعف عملکرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۸۷۹

برکناری دو مدیر در سطح استان به دلیل ضعف عملکرد

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران گفت: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته در دو مورد مدیران متخلف یا ضعیف در حوزه عملکرد در سطح استان برکنار شدند و در برخی شوراها و دهیاری ها نیز مواردی منجر به تغییر و جابجایی متخلفان شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام عباس اسلامی ضمن اشاره به پایش مداوم عملکرد دستگاه‌ها و ارگان‌های استان توسط کل بازرسی اظهارکرد: ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان تهران به صورت سالانه صورت می‌گیرد و اکنون نیز با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال جاری در حال انجام این پایش و ارزیابی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا کارگاه آموزشی تعریف ساز و کار جهت پایش شاخص‌ها در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در استان تهران در حوزه‌های عمومی و تخصصی برگزار شده است و نمایندگان مجموعه‌های ادارات کل و فرمانداری‌ها در در این رابطه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

اسلامی ادامه داد: پس از این کارگاه آموزشی نمایندگان این دستگاه‌ها موظف هستند تا موارد دستور کار را مورد بررسی و پایش قرار دهند و در سامانه پیش‌بینی شده ثبت کنند پس از این نیز موارد ارسالی در اداره کل بازرسی استانداری تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در نهایت گزارش مکتوب و مستند آن به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: اکنون همه دستگاه‌ها به شکل شایسته‌ای در حال فعالیت و انجام رئوس وظایف خود هستند و در حال حاضر می‌توان بهترین عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان را قبل از پایش نهایی ارزیابی کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، اسلامی ضمن اشاره به بازرسی از دستگاه‌ها در روند کنونی نیز اظهارکرد: در حال حاضر شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مختلف در روند بازرسی قرار دارند و نهادهایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی اداره گمرک و اداره بهزیستی نیز در این روند هستند همچنین در میان شهرداری‌های استان نیز شهرداری رودهن و اسلامشهر مورد رصد اداره بازرسی استان تهران قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران بازرسی و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد