Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز دوشنبه در جلسه عقد تفاهم احداث اولین واحد تولیدی لوله های بدون درز کشور که در استانداری برگزار شد، افزود:استان قزوین در جذب سرمایه گذاران صنعتی جزو استان های برتر کشور است و همواره با تصویب آیین نامه های خاص مالیاتی با آغوش باز از همه سرمایه گذاران برای ارتقای توان تولیدی کشور استقبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با وجود نیروهای جوان و متخصص خوب در صنایع نفتی و پتروشیمی متاسفانه به اندازه کافی از این ظرفیت ها استفاده نشده است و امیدواریم با راه اندازی اولین کارخانه تولید لوله های بدون درز ایران در قزوین بخش اعظمی از نیروهای متخصص صنایع نفتی و پتروشیمی در این واحد مشغول کار شوند.
حبیبی گفت: موقعیت خوب جغرافیایی و راهبردی استان قزوین در کشور باعث شده است تا سرمایه گذاران فراوانی برای راه اندازی واحدهای تولیدی مختلف به استان مراجعه کنند و با آسودگی تمام به بخش تولید مشغول شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت:اولویت های بسیاری زیادی برای سرمایه گذاران در استان قزوین در نظر گرفته شده است و برای نمونه می توان از معافیت مالیاتی 13 ساله به واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: محدودیت زمین و مشکلات زیست محیطی و همچنین کمبود آب در این شهرک صنعتی به طور کامل رفع شده است و مسئولان با سرعت عمل برای خدمات رسانی به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی تلاش می کنند.
حبیبی افزود: با توجه به ظرفیت های کمیاب استان قزوین و شهرک صنعتی خرمدشت در کشور با اطمینان کامل می توان گفت که سرمایه گذاران در سال های آینده از جانمایی شرکت خود در این استان رضایت کامل خواهند داشت.
اولین واحد تولیدی لوله های بدون درز کشور با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی طی 2 فاز در شهرک صنعتی خرمدشت احداث می شود.
6104*6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بخش خصوصی خدمات رسانی زمین زیست محیطی سرمایه گذاران 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

به گفته او، با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین