Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:07:18 GMT

ستاره‌جوان در ادامه درخشش جام جهانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۸۸۲

بازیکن جوان پدیده پس از رسیدن به ترکیب مشهدی ها، حالا برای این تیم گلزنی می کند. او پس از باز کردن دروازه استقلال خوزستان حالا به پرسپولیسی ها هم گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی مهدی‌خانی این روزها یکی از بازیکنان ثابت و مهم تیم پدیده محسوب می شود. این بازیکن جوان فوتبال ایران که پیش از این در جام جهانی جوانان نیز توانست به عنوان یکی از پدیده ها خود را معرفی کند در جریان دیدار امروز تیمش برابر پرسپولیس نیز یکی از بهترین بازیکنان زمین محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی خانی که پیش از این به عنوان یکی از بازیکنان نیمکت نشین پدیده بود از سه دیدار پیش توسط گل محمدی به ترکیب اصلی پدیده راه پیدا کرد و توانست در هر دیدار برای تیمش بدرخشید. مهدی خانی که از همان ابتدای حضور در ترکیب پدیده توانست برای این تیم گلی سه امتیازی به ثمر برساند در دیدار امروز نیز از دقایق ابتدایی دفاع پرسپولیسی ها را تحت تاثیر قرار داد و در نهایت هم برای تیمش گلزنی کرد.

 

مهدی خانی البته در ادامه فعالبت های خود در دیدار امروز، درگیری کوچکی نیز با بیرانوند بر سر شروع مجدد وی پیدا کرد و همین موضوع برای دقایقی بازی را از نفس انداخت.

 

 

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

پدیده شهر خودرو مهدی مهدی خانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو مهدی مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا