Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به رایزنی ها و پیگیری‌های انجام شده با معاون فرهنگی و معاون ستاد مبارزه با موادمخدر پیشنهاد شده که گنبدکاووس پایلوت اقدامات پیشگیرانه در این حوزه در کشور شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر اظهارداشت: با توجه به اینکه در شهرستان گنبدکاووس 70 سازمان مردم نهاد در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند ما آمادگی برگزاری کارگاه آموزشی منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد را در این شهرستان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز تسهیل‌گری در گنبدکاووس آماده بهره‌برداری و افتتاح است و ما در حال رایزنی با مقامات کشوری برای حضور در این مراسم هستیم.2 محله گدم‌آباد و چای‌بوئین به دستور استاندار به محلات طرح شهید شوشتری شهرستان افزوده شده که با توجه به شرایط خاص گدم‌آباد باید تمرکز بیشتری شود.

همایش روز جهانی مبارزه با موادمخدر در گنبدکاووس برگزار می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در ارزیابی‌های انجام شده در حوزه پیشگیری و مقابله شورای هماهنگی، شهرستان گنبدکاووس رتبه نخست استان را کسب کرده که با توجه به ارتقاء فعالیت‌های شهرستان، پیشنهاد می‌شود همایش روز جهانی مبارزه با موادمخدر محتوایی‌تر از سال گذشته به صورت استانی در گنبدکاووس برگزار شود.

وی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد شهرستان در حوزه مقابله و پیشگیری فعالیت‌های خوبی انجام دادند و انتظار می‌رود تا در توزیع اعتبارات این سازمان ها توجه ویژه‌ای شوند.

کریمی گفت: افزایش سهمیه ماده 16 گنبدکاووس در سال جاری 28 نفر بوده که با توجه به فعالیت‌های خوب و ظرفیت شهرستان بسیار اندک است و انتظار می‌رود این سهمیه بیشتر شود.

14 تن موادمخدر در استان گلستان کشف شددریابانی استان بوشهر بیش از 4 تن مواد مخدر کشف کرد14 تن مواد مخدر در آبهای خلیج فارس استان بوشهر کشف شد

وی یادآور شد: فعالیت‌های پژوهشی و یا دیگر فعالیت‌ها توسط دبیر شورای هماهنگی استان با دانشگاه‌ها، نهادها و یا افرادی انجام می‌شود که انتظار می‌رود این‌گونه فعالیت‌ها و یا پرداخت تسهیلات با هماهنگی و اطلاع‌رسانی فرمانداری ویژه صورت گیرد.

ابوالفضل طهماسبی  رئیس دانشگاه گنبدکاووس هم در این جلسه اظهارداشت: فعالیت های فرهنگی دانشگاه با محوریت پیشگیری از اعتیاد برای دانشجویان و کارمندان و اساتید اجرا شده است. 25 برنامه آموزشی در قالب کارگاه، نمایشگاه و غرفه دانش‌افزایی با محوریت پیشگیری برگزار شده است.

وی افزود: 14 برنامه فرهنگی در قالب تئاتر دانشجویی، اردوی تفریحی و نقد فیلم و 14 برنامه ورزشی در قالب مسابقات ورزشی و تجهیز فضای خوابگاه به وسایل ورزشی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تصریح کرد: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته است که این امر نیز با جدیت بیشتری در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

کد خبر 6087289

دیگر خبرها

  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟