Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:52:10 GMT

پلی‌استور بازی ساخت حزب‌الله را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۴۱۰

«پلی‌استور» بازی «الدفاع المقدس» ساختِ واحد رسانه‌های الکترونیک حزب‌الله لبنان را مسدود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «پلی‌استور» امکان دانلود بازی سه‌بعدی «الدفاع المقدس» ساخت واحد رسانه‌های الکترونیک حزب الله لبنان در «اندروید» را متوقف کرد.



بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، «حسن علام» مدیر پروژه این بازی اعلام کرد، تیم دست‌اندرکار برای اولین بار در تاریخ هفت دسامبر 2018 بازی را در پلی‌استور قرار دادند و با توجه به جنگ همه‌جانبه جهانی علیه حزب‌الله این احتمال می‌رفت که بازی مسدود شود، در 25 ژانویه 2019 این اتفاق رخ داد و علیرغم تعداد دانلودهای بالا بازی مسدود شد؛ بار دیگر بازی مذکور در تاریخ 28 ژانویه 2019 بر روی پلی‌استور قرار گرفت اما برای بار دوم در تاریخ دوم فوریه 2019 مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علام تأکید کرد، مسدود کردن این بازی در نتیجه ترس دشمنان از آن است، این بازی متوقف شد زیرا از مقاومت و ساخت نسلی مقاوم حمایت می‌کرد و دشمنان مقاومت نمی‌توانند این را ببینند.

به گزارش فارس، بازی دفاع مقدس در اسفندماه 1396 طی مراسمی در بیروت رونمایی شد. در این بازی پیروزی‌های حزب‌الله و محور مقاومت بر دشمن تکفیری در سوریه و منطقه به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساخت و ساز غیرمجاز به معنای انجام فعالیت‌های ساخت و ساز بدون رعایت قوانین، مقررات و مجوزهای لازم است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: ساخت و ساز در مناطق ممنوعه یعنی اراضی کشاورزی، تخطی از مقررات قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری است و موجب ایجاد خطرات جبران ناپذیر برای تأمین امنیت غذایی است.

مشایخی با تاکید بر جلوگیری از گرایش افراد به تغییر کاربری اراضی زراعی از طریق اطلاع رسانی‌های سودمند و هدفمند افزود: در جهت جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی با ساخت و سازهای بدون مجوز باید اطلاع رسانی‌هایی با هدف آگاهی سازی و ایجاد انگیزه برای کشاورزان و بهره برداران صورت پذیرد.

وی ادامه داد: همراه بودن مردم با واحدهای گشت در جهت شناسایی و گزارش تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز کمک مؤثری در حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی دارد.

وی بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز توسط واحدهای گشت شهرستان‌های تابعه شناسایی و از ادامه عملیات جلوگیری شده است.

کد خبر 6087500

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • ساخت موتور شش سیلندر
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس