Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:31:34 GMT

تلاش بازیکنان در پاداش آسیایی نادیده گرفته شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۹۷۹۰

تلاش بازیکنان در پاداش آسیایی نادیده گرفته شده است

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ظاهرا در پاداش آسیایی که به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است، تلاش بازیکنان نادیده گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، احمد نوراللهی با اشاره به برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر پدیده در جام حذفی تاکید کرد: بازی سخت و حساسی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالیم که توانستیم به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشکلات مالی گریبانگیر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پاداش های آسیایی به نحوی است که ظاهرا تلاش بازیکنان در این زمینه دیده نشده است. پرسپولیس با حمایت هواداران و تلاش همه بازیکنان به فینال آسیا رفت و پاداشی هم که به باشگاه رسیده حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی بود اما ظاهرا این تلاش ها نادیده گرفته شده است.
هافبک ملی پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما تا امروز تنها 35 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده ایم آن هم در حالی که لیگ دو سه ماه دیگر به اتمام می رسد. ما تلاش خودمان را برای قهرمانی دوباره به کار می گیریم و امیدواریم که این مشکلات حل شود.
تیم فوتبال پرسپولیس امشب و در ورزشگاه آزادی پس از تساوی یک بر یک در وقت های قانونی، در ضربات پنالتی 4 بر 2 از سد پدیده مشهد گذشته و حریف سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی شد.
ورزشی**9463**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پرسپوليس پديده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود‌. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود‌.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس