Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۱۰ در حمایت از سیاست ها و خط مشی های شهرداری پایتخت با امضای کمپین”نما؛ هویت شهر ما ” به این پویش پیوست.

به گزارش امتداد ، سهیلا صادق زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت حساسیت موضوع نما، اهتمام برای راه اندازی این کمپین بزرگ و تاثیرگذار را از مقدمات توجه به بحث کیفیت برشمرد و افزود: در منطقه نیز اقدامات و طرح های کاربردی در حال برنامه ریزی می باشد که از جمله آنها می توان به گسترش کمیته های نما و حضور طراحان و مالکان در این جلسات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موفقیت در این امر را مستلزم توجه به لایه های فرم شهر از جمله :” کالبدی، کاربری زمین، منظر شهری، حرکت و دسترسی، مباحث اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و … عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در این منطقه طرح هایی برای افزایش کیفیت نما با رعایت سادگی و هماهنگی در جداره ها در حال انجام است که می تواند الگویی برای سایر مناطق باشد.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به ضرورت آگاه سازی شهروندان به عنوان یکی از اصول کلی جلب مشارکت آنان در زمینه های شهری اظهار امیدواری کرد با اجرای این گونه طرح ها شاهد زیبایی و تامین ایمنی نماها و جداره های شهری باشیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در حال حاضر یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های انگلیسی است و قرار است پول بیشتری را به درآمد کلان خود اضافه کند.

ستاره 28 ساله منچستر سیتی پس از امضای قراردادی هفت رقمی پپسی، اولین تصویر از کمپین تبلیغاتی خود با این شرکت نوشیدنی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سان، گریلیش که در سال 2022 با قرارداد 120 میلیون یورویی به سیتی پیوست، در کنار وینی جونز، یک بازیگر در نقش فوتبالیست، فیلمبرداری این کمپین را انجام داده است.

این جدیدترین معامله با برندی پردرآمد برای این ورزشکار است که قبلاً با پوما، یک برند آلمانی پوشاک ورزشی، قراردادی حدود 12 میلیون یورو امضا کرده بود. مهاجمی که با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی شد، همچنین سفیر برند گوچی است.

یک منبع در ماه فوریه به نشریه سان گفت:"جک بعد از امضای با پپسی، یک میلیون دلار دیگر به دست می‌آورد. او در این کمپین تبلیغاتی با وینی جونز همکاری می‌کند."

گریلیش و جونز بخش‌های مرتبط با خود را برای این تبلیغ فیلمبرداری کرده‌اند و قرار است مدتی بعد این ویدیو منتشر شود. این ستاره انگلیسی با به اشتراک گذاشتن تصاویرش در رسانه‌های اجتماعی، نوشت:"از پیوستن به تیم پپسی (اموجی آتش و توپ فوتبال) هیجان زده‌ام."

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود