Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص طرح استیضاح رییس جمهور گفت: مقام معظم رهبری در جلسه ای که با مسئولین و حتی نمایندگان مجلس داشتند اعلام کردند که این دولت باید کارش ادامه داده و تمام کند.

وی ادامه داد: شرایط کشور شرایط ویژه ای است زیرا در آستانه چند رویداد مهم از جمله بودجه نویسی، تغییر سال و پایان معافیت ۷-۸ کشوری که از آمریکا معافیت گرفته بودند، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی دشمن مختل کردن وضعیت امنیتی است و با وضع شدیدترین تحریم ها و با هدف ناامیدکردن مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

جمالی تاکید کرد: به نظر بنده در شرایط فعلی فضای مناسبی برای طرح استیضاح رییس جمهور نیست. زمانیکه مقام معظم رهبری فرمودند همین دولت باید کارش را به پایان برساند شاید در این مورد زمزمه هایی شنیده بودند که این مطلب را فرمودند.

وی گفت: با همه احترامی که برای امضاکنندگان قائل هستم، فقط حدود ۱۰ نفر این طرح را امضا کرده‌اند. حتی فراکسیون امید که نزدیک ترین فراکسیون به دولت است هم این نارضایتی را از رییس جمهور دارد که روسای فراکسیون ها و نمایندگان براحتی نمی توانند در فواصل کوتاه با ایشان ملاقات داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار  کرد: در شرایط فعلی و فشار دشمن، بهتر است رییس جمهور از حق قانونی خود استفاده کرده و از هیات رییسه بخواهد تا برای ارائه گزارش به مجلس بیاید. ارتباط بین مجلس و دولت باید تقویت شود، حتی زمانیکه از  رییس جمهور سوالی پرسیده  نمی شود خود ایشان به مجلس  برای ایراد سخنرانی بیایند و مطمئنا مجلس نیز موافقت خواهد کرد.

وی بیان کرد: بهتر است رییس جمهور به مجلس برای ارائه اطلاعات دقیق تر تشریف بیاورند و اطلاعات خوبی ارائه بدهند.

جمالی بیان کرد: اگر  ارتباطات بین مجلس و دولت بیشتر شود تعاملات و تفاهمات افزایش پیدا می‌کند و این گونه مباحث کمتر مطرح می شود.

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح بودجه رییس جمهور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا کمک امنیتی و بسته کمکی آمریکا به اسرائیل و اوکراین را تصویب کرد و آن را به دست سنا رساند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان و اختلافات بر سر کمک‌های خارجی برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مجلس نمایندگان آمریکا بالاخره کمک امنیتی و بسته کمکی آمریکا به رژیم صهیونیستی و اوکراین را تصویب کرد و آن را به دست سنا رساند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بعد از تایید این بسته گفت به محض رسیدن آن به میز کارش فورا آن را تایید می‌کند تا رسما اجرایی شود.

این لایحه کمک امنیتی از جمله شامل کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی و بسته کمکی ۶۰ میلیارد دلاری به اوکراین است. این بسته که مجموع ارزش آن ۹۵ میلیارد دلار است، با رای ۷۹ به ۱۸ به تایید سناتور‌های آمریکایی رسید.

دیگر خبرها

  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود