Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - 2 تیم فوتبال گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر امروز سه شنبه درحالی به مصاف یکدیگر می روند که البرزی ها برای ارتقای جایگاه تیم خود لحظه شماری می کنند.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال امروز سه‌شنبه با حساس‌ترین مسابقه در کرج بین تیم‌های سوم و چهارم جدول در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال گل ریحان البرز میزبان شاهین شهرداری بوشهر است، این در حالی است که گل ریحان در مکان سوم و شاهین شهرداری در مکان چهارم جدول لیگ دسته یک کشور قرار داشته و این دیدار می تواند، یکی از حساس ترین بازی های هفته باشد.
شاگردان سید مجتبی حسینی که هفته های گذشته را توانسته اند با موفقیت پشت سر گذاشته و با امتیاز از بازی خارج شوند، به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول لیگ دسته یک قرار دارند و تمامی تلاش گل ریحانی ها این است که با کسب یک پیروزی دیگر، به عنوان یک مدعی صعود باقی بماند.
علاقه مندان به فوتبال، امروز انتظار یک بازی جذاب را دارند ، تیم گل ریحان به همراه فجر سپاسی با 12 گل خورده دارای بهترین خط دفاعی است و این عملکرد بی شک در دیگر بازی ها نیز به کمک مجتبی حسینی و شاگردانش خواهد آمد.
گل ریحانی ها تلاش می کنند تا با انگیزه بیشتر و کسب یک پیروزی دیگر، جایگاه خود را در جدول لیگ بالاتر برده و یک قدم به هدف نهایی خود که آرزوی دیرینه مردم این استان یعنی حضور در لیگ برتر است دست یابند.
گل ریحان هفته های گذشته توانست از سد تمام رقبا بگذرد و این روزها به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح است .
دیدار با آلومینیوم اراک نیز که در هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار شد به تساوی انجامید و بازیکنان گل ریحان با کسب یک امتیاز به خانه بازگشتند.
شاگردان سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم گل ریحان البرز در نیم فصل دوم روندی صعودی داشته اند و با چهار برد متوالی و یک مساوی تا کنون توانسته اند خود را هر چه بیشتر به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر نزدیک سازند.
هفته های پیش روی گل ریحان در لیگ یک فوتبال کشور و کسب موفقیت از سوی این تیم می تواند بار دیگر بستری برای رشد فوتبال البرز باشد.
فوتبال البرز این روزها بیش از هر زمانی دیگر نیازمند حمایت ها است و در مسئولان استانی نیز با توجه به روند رو به رشد و موفقیت های پی در پی که این تیم در هفته های گذشته داشته، عزمی جدی برای حمایت از این تیم در استان بوجود آمده است.
موفقیت های تیم فوتبال گل ریحان البرز در هفته های گذشته، پس از گذر از حاشیه ها نشان دهنده عیار بالای این تیم است و رقبای آن به خوبی می دانند که حریف ساده ای در پیش نخواهند داشت و باید با آمادگی به میدان بروند.
سرپرست هیات فوتبال البرز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: موفقیت های پی در پی این تیم در هفته های گذشته نشان داد که تیم فوتبال گل ریحان البرز از ظرفیت بالا برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.
منصور بیکوردی با بیان اینکه هیات فوتبال البرز در کنار این تیم است افزود: عزمی جدی برای حمایت از نماینده فوتبال استان در لیگ یک وجود دارد.
وی اضافه کرد: تیم فوتبال گل ریحان البرز به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند فوتبال این استان محسوب
می شود و اداره کل ورزش و هیات فوتبال در کنار این تیم برای رسیدن به موفقیت های بیشتر خواهند بود.
مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز گفت: بیش از هر چیز نیاز به تمرکز روی تمرین و مسابقه داریم تا هدف اصلی ما که حضور تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال است، محقق شود.
حمید حمزه لو در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه باشگاه گل ریحان خود را درگیر حواشی و زیاده خواهی نخواهد کرد، افزود: موفقیت تیم در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر هدف گذاری تیم فوتبال گل ریحان البرز است.
وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم نیازمند حمایت مردم استان به عنوان یاردوازدهم و هم افزایی مسئولان استانی هستیم.
دیدار تیم های فوتبال گل ریحان البرز و شهرداری شاهین بوشهر را سیدعلی اصغر مؤمنی داوری می کند.
تیم فوتبال گل ریحان البرز هم اکنون با 36 امتیاز در مکان سوم لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال گل ريحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!