Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، اوایل اسفند ماه و در ۳ شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان امسال با تغییرات اساسی برگزار می شود و شرکت کنندگان در 8 رشته با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به موضوعات و رشته های این دوره از مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: حفظ جز 30، قرائت، اذان، ترتیل، حفظ 5 جز، اذکار نماز، حفظ کل قرآن کریم و نقاشی با مفاهیم قرآنی موضوعات این دوره از رقابت ها است که طبق فراخوان اعلام شده تعداد یک هزار و 200 نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

 

این مسئول تصریح کرد: سیزدهمین دوره مسابقات مدهامتان برای اولین بار و به دلیل تمرکز زدایی و دسترسی راحت شرکت کنندگان، در 3 شهر، ارومیه، خوی و میاندوآب از تاریخ(۲لغایت ۶ اسفند) برگزار می شود.

 

بیگی افزود: بزرگترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان، ترویج و توسعه فضای قرآنی در جامعه، استفاده از ابزار های فرهنگی و تربیتی برای ترغیب و تشویق جوانان برای فعالیت های قرآنی، تشویق مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد به اجرای برنامه های قرآنی و کشف و شناسایی استعداد های قرآنی است.

 

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در آخر خاطر نشان کرد: برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری  که در اردیبهشت سال 98 و در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

پایان پیام/410

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل حضرت ام البنین سلام الله علیها سرلشگر باقری کرمان شهید مدافع وطن زاهدان خبرگزاری شبستان حادثه تروریستی استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد مدهامتان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی

مدیر دارالقران تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری این آزمون با خبرنگار مهر گفت: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی واعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

ادریس آقالو، افزود: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظان قرآن کریم برادر و خواهر سراسر استان از اقشار مختلف در ارومیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این آزمون ۸۳ حافظ خواهر و ۳۱ حافظ برادر شرکت کرده‌اند که در بین شرکت کنندگان ۲ نفر نیز روشن دل هستند.

آقالو با اشاره به اینکه نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، اظهار کرد: حافظان در ۳ رشته ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: این آزمون معتبرترین آزمون برای ارائه مدرک است و کسانی که در این آزمون برگزیده می‌شوند به عنوان نخبه قرآنی شناخته می‌شوند.

کد خبر 6095528

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد