Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:17:27 GMT

پرونده مسکن مهر در کرمان بسته می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۸۳۲

پرونده مسکن مهر در کرمان بسته می شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد اسلامی وزیر  راه و شهرسازی دیشب در مراسم افتتاح و بهره برداری از مجتمع مسکونی ۵۸۴ واحدی کارگران گل گهر سیرجان، از بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان کرمان تا سال آینده خبر داد وگفت: در سیرجان هم برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن دعوت از پیمانکاران و شرکت‌های ساخت و ساز برای مشارکت در ساخت این ۱۰ هزار واحد مسکونی اظهار کرد: ما زمین را در اختیار قرار می‌دهیم و پشتیبانی می‌کنیم که تولید مسکن و انبوه سازی شکل بگیرد.

محمد جواد فدایی استاندار کرمان نیز در این مراسم بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و رسیدگی به خواست و شکایات مردمی را وظیفه مسئولان دانست.

وی عنوان کرد: رفع مشکلات تولید واگن‌های باری زرند و همچنین خط دوم قطار کرمان به مشهد که مورد درخواست مردم هست و این مطالبه جدی مردمی به وزیر انتقال داده شده تا به زودی موافقت شود.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در این مراسم با بیان اینکه در بخش مسکن مشکلات ساختاری داریم و امیدواریم این مشکلات به صورت ویژه پیگیری شود افزود: سیرجان در حال حاضر نیازمند احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

وی گفت: بیش از ۱۹ هزار نفر کارگر شاغل در حوزه معدنی و صنعتی سیرجان نیازمند مسکن هستند و همچنین زیرساخت‌های کلاس‌های درس و مدارس هم نیازمند حمایت دولت است.

گفتنی است مجتمع ۵۸۴ واحد مسکونی که مربوط به تعاونی مسکن کارگران گل گهر در واحد‌های این ۸۵ مترمربعی ساخته شده است.

زیربنای این واحد‌ها در مجموع ۴۹ هزار ۶۰۰ مترمربع است که برای ساخت آن بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات و آورده اعضای تعاونی کارگران تامین و هزینه شده است.
انتهای پیام /ی

ساخت مسکن کارگران در سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن وزارت راه وشهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر