Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا – يک کارخانه آسفالت روز سه شنبه با حضور عليرضا آوايي وزير دادگستري در قزوين به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا اين کارخانه با 6 هکتار مساحت و 100 ميليارد ريال اعتبار از سوي معاونت عمراني شهرداري در نزديک شهر قزوين به بهره برداري رسيده و با محيط زيست کاملا سازگار است.
هدف از راه اندازي اين کارخانه توليد آسفالت براي طرح هاي عمراني شهرداري قزوين با کيفيت مناسب و پروانه استاندارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاهش آلودگي هاي زيست محيطي نيز يکي ديگر از اهداف راه اندازي اين کارخانه عنوان شد.
شهردار قزوين در مراسم افتتاح اين کارخانه گفت:در شهر قزوين با مشکل تامين آسفالت استاندار براي رفع نيازهاي شهري مواجه بوديم که با راه اندازي کارخانه آسفالت اين مشکل مرتفع خواهد شد.
علي صفري افزود:اين کارخانه ظرفيت توليد 280 تن آسفالت را در ساعت دارد و هيچ مشکل زيست محيطي به دنبال نخواهد داشت.
افتتاح چند پروژه شهرداري قزوين،شرکت در شوراي اداري استان،نشست با مديران و کارکنان دادگستري و بازديد از مجموعه تعزيرات حکومتي استان از جمله برنامه هاي وزير دادگستري در سفر به استان قزوين است.
6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟