Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:42:58 GMT

توزیع میوه شب عید در هفته آخر اسفندماه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۴۲۲

توزیع میوه شب عید در هفته آخر اسفندماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سرپرست فرمانداری کهگیلویه در نشست کمیته تنظیم بازار شهرستان گفت: نظارت بر بازار شهرستان باید به صورت روزانه و مستمر صورت گیرد و با اصناف متخلف با شدت بیشتری برخورد قانونی شود.

جعفر نیکبخت با بیان اینکه در هفته آخر اسفند ماه توزیع میوه شب عید آغاز می‌شود، افزود: ادارات مسئول باید سریعتر عامل‌های توزیع و چند نقطه را در سطح شهر مشخص و برای نظارت بیشتر بر بازار، عامل‌های توزیع و تنظیم بازار شهرستان گشت‌های مشترک تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظارت بر قیمت گذاری و عرضه دام زنده باید با جدیت بیشتری انجام شود، گفت: با توجه به اینکه میدان عرضه دام زنده در ورودی شهر دهدشت منظره نازیبایی را ایجاد کرده باید در این خصوص تهمیدات مناسبی اندیشیده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه گوشت تنظیمی وارد بازار شده و در حال توزیع است، افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید بر توزیع گوشت منجمد تا رسیدن به دست مصرف کننده نظارت داشته باشد.

وی با بیان اینکه نظارت بر نانوایی‌ها باید تشدید شود، افزود: مسئولان باید نانوایی‌های فعال را مشخص و سهمیه آرد نانوایی‌های غیرفعال قطع شود.

نیکبخت تاکید کرد: مسئولان باید بر توزیع آرد روستایی، عشایری و شهری دقت بیشتری داشته و سعی کنند آرد از شهرستان خارج نشود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه در نشست کمیته تنظیم بازار شهرستان گفت: کالای مشمول تنظیم بازار در سطح شهرستان کهگیلویه با تدابیر نظارتی شدیدی توزیع می‌شود.

یاسین علویان با بیان اینکه نظارت بر بازار کهگیلویه بیشتر شده، افزود: ۳۵۴ فقره فرم گزارش بازرسی از اصناف تحت عنوان‌های مختلف مانند کم فروشی، گران فروشی و تقلب در مدت یک ماه گذشته توسط بازرسان انجام و پس از تشکیل پرونده برای بررسی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

علویان گفت: برای تنظیم بازار تا الان در شهرستان کهگیلویه ۶۹ هزار و ۲۴۳ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد، ۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم نیز گوشت مرغ منجمد و برنج مرغوب سون استار نیز به صورت مستمر در بین مردم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه در بحث تامین و توزیع شکر دچار بحران شده ایم، گفت: از زمانی که شکر تنظیم بازاری در شهرستان تمام شده در زمینه شکر دچار بحران شده‌ایم.

انتهای پیام/غ

 کمبود شکر در کهگیلویه وبویراحمد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار