Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@01:10:03 GMT

تجدید میثاق وزیر دادگستری با شهدای قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۴۷۶

تجدید میثاق وزیر دادگستری با شهدای قزوین

وزیر دادگستری در سفری که امروز -سه‌شنبه 30 بهمن ماه - به استان قزوین داشت با حضور در گلزار شهدای قزوین، با این عرشیان آسمانی تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری به همراه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین و جمعی دیگراز مسئولان اجرایی استان در گلزار شهدای شهر قزوین در آستان امامزاده حسین (ع) حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ این عرشیان آسمانی ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دادگستری ضمن ادای احترام به شهدای قزوین، با افلاکیان آسمانی تجدید میثاق کرد و بر سر گلزار شهیدعباس بابایی از شهدای شاخص استان و مزار جمال کریمی راد وزیر فقید دادگستری در دولت نهم و آیت‌الله باریک‌بین نماینده مرحوم و پیشین ولی‌فقیه در استان و امام جمعه فاتحه‌ای قرائت کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان قزوین امام جمعه دادستان عمومی و انقلاب دولت نهم رئیس کل دادگستری استان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان

به گزارش همشهری آنلاین پس از بارش های اخیر در کرمان سیلاب به گلزار شهدای این استان وارد شده است.

کد خبر 847179 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان

دیگر خبرها

  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی