Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در این مدت تعداد ۲ اکیپ بازرسی مستقر در گلوگاه‌های اصلی شهرستان جهت بررسی بارنامه‌های حمل و نقل مواد معدنی و تعداد ۳ مورد بازرسی از خودرو‌های حمل بار و واحدا‌های برداشت شن و ماسه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دی سالجاری ۳۶ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه در دی ماه امسال، از تعداد یک هزار و ۵۸۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۹۶ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش تقریبی پرونده‌ها نیز ۷۳۶ میلیون ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۳۱۲ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد ۹ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از پنج میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قادری ادامه داد: تعداد گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ شهرستان ۵۷ مورد بوده که ۱۱ مورد تخلف محرز و ۳۶ مورد غیر متخلف بوده بودند.

وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / س خ

بازدید از واحدهای صنفی و غیر صنفی در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان

سید مهدی قویدل گفت: با هدف اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره ها، آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و... می‌باشد، در خصوص آمار شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی بیان داشت: تعداد  شرکت کنندگان در دوره‌های  آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه  املاک و خودرو، هزار و ۳۰۳ نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی شدند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان افزود: طی ۲ سال گذشته  و با هدف نظارت از واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل: تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک