Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@07:37:08 GMT

کاهش استرس با نسخه طب سنتی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۶۳۲۰

کاهش استرس با نسخه طب سنتی

رکنا: راهکارهای طب سنتی برای کنترل و مدیریت استرس های روزانه بهترین روش است.

متخصص طب سنتی با اشاره به راهکارهایی برای کاهش و درمان استرس، گفت: افزایش اعتقادات و توجه به مسائل معنوی در رفع و کاهش استرس و اضطراب بسیار مؤثر است.

 مهدی برهانی عضو پیوسته انجمن علمی طب سنتی ایران ، در ارتباط با راهکارهایی از دیدگاه طب سنتی برای کاهش و کنترل استرس اظهار داشت: هر عاملی که در بدن به وقوع بپیوندد وابسته به یک سوء مزاج است و برای رفع آن باید موضوع را علت‌یابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوء مزاج صفراوی یا سوء مزاج گرم و خشک سبب به زود جوش آمدن افراد و بروز استرس و اضطراب در آنها می‌شود.

عضو پیوسته انجمن علمی طب سنتی ایران ادامه داد: سوء مزاج سودا یا سوء مزاج سرد و خشک سبب بروز بیماری پیشرفته استرس و ادامه‌دار شدن این مشکل در فرد می‌شود که نیاز به درمان قوی و پاکسازی سودا در بدن داریم.

برهانی گفت: برای درمان و کنترل استرسی که ناشی از سوء مزاج صفراوی است مصرف خنک‌کننده‌هایی همچون عرق کاسنی و شاه‌تره توصیه می‌شود و برای استرس ناشی از سوء مزاج سودا ترکیباتی مانند عرق بیدمشک، گل‌گاوزبان و بهارنارنج می‌تواند مؤثر واقع شود.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کنونی افراد را نگران می‌کند و حمایت‌های مادی، اقتصادی و معنوی می‌تواند به شدت در کاهش استرس مؤثر باشد. همچنین پررنگ شدن سهم اعتقادات،‌ امید به زندگی را بیشتر کرده و از دیدگاه طب سنتی در کاهش استرس مؤثر است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: طب سنتی طب سنتی اقتصادی طب سنتی طب سنتی اقتصادی استرس انجمن علمی طب سنتی توصیه سهم عکس جوان دستگیر شد تهران زن فیلم قتل عجیب پسر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

جعفری زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با شورای ترافیک شهرستان بم گفت: رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان بم همواره دغدغه مسئولان شهرستان بوده است و طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است با این وجود هنوز هم شاهد تصادفات منجر به مرگ در این نقاط هستیم و تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان است. 

وی افزود: ضرورت توجه به رفع نقاط حادثه خیز بلوار خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل واقع شدن در کردیدر شمال به جنوب و قرارگرفتن مدارس و ادارات حول این محور حائز اهمیت است؛ اما آنچنان که باید تاکنون به این مسیر توجه نشده است.   

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تاکید بر اهمیت کاهش حوادث منجر به مرگ بیان داشت: نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ایجاد سرعتگاه‌ها مطابق با دستورالعمل‌های مصوب می‌تواند موجبات کنترل سرعت و کاهش تصادفات در این مسیر را به دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه طی یک ماه آینده، طرح آرام سازی مسیر عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • خشم بهاری را کنترل کنید
  • کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن
  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • چگونه افسردگی را از خود دور کنیم؟
  • طب ایرانی یکی از اصول ششگانه سبک زندگی را محیط می‌داند
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد