Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اینترفاکس، بثینه شعبان، مشاور رسانه‌ای و سیاسی رئیس‌جمهور سوریه می‌گوید آمریکا به دنبال نابودی زیرساختهای این کشور است.

مشاور رسانه‌ای و سیاسی بشار اسد با بیان اینکه آمریکا اصلی‌ترین حامی تروریسم در این کشور است افزود طی سالهای گذشته در حالی که آمریکا حامی گروه‌های تروریستی در سوریه بود، ارتش این کشور، روسیه و یگانهای حزب‌الله با تروریسم در حال مبارزه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شعبان، روسیه بیش از چند بار از آمریکا خواسته تا در مبارزه با تروریسم در سوریه همکاری کند، اما واشنگتن از این اقدام خودداری کرده است.

این مقام سوری همچنین در خصوص کمک واشنگتن به گروه‌های تروریستی افزود آمریکا در چند نوبت برای آزادکردن گروه‌های تروریستی از حلقه محاصره، یگانهای ارتش سوریه را هدف قرار داد.

ائتلاف به اصطلاح بین المللی تحت امر آمریکا به صورت غیر قانونی و خارج از چارچوب شورای امنیت سازمان ملل و به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه در اوت سال ۲۰۱۴ تشکیل شد، اما در بیشتر حملات هوایی این ائتلاف در سوریه مناطق غیر نظامی هدف قرار گرفتند و تاکنون ده‌ها نفر بر اثر این حملات قتل عام و مراکز و تاسیسات زیربنایی ویران شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه آمریکا روسیه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به المپیک خنثی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

به نقل از تسنیم بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899456

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران