Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس متدین دبیر اجرایی همایش ملی پژوهش‌های میان رشته‌ای قرآن و انگاره‌های علوم زیستی در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: به همت مرکز پژوهش‌های قرآن و علوم طبیعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، اولین همایش ملی پژوهش‌های میان رشته‌ای قرآن و انگاره‌های علوم زیستی با دو محور اصلی مبانی مطالعات میان رشته‌ای قرآن کریم و قرآن و علوم زیستی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۱۵ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، افزود: این همایش هشتم اسفند ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی پژوهش‌های میان رشته‌ای قرآن و انگاره‌های علوم زیستی تصریح کرد: با نظر داوران از میان ۱۰۵ مقاله پذیرفته شده ۱۰ مقاله برای ارائه شفاهی، انتخاب شده و مابقی به صورت پوستر است.

وی افزود: این همایش از حمایت‌های مادی و معنوی دانشگاه مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بسیج اساتید استان، استانداری مازندران، موسسه اعجاز قرآن دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم قرآنی آمل، صدا و سیمای استان مازندران و … بهره برده است.

متدین گفت: مقالات پذیرفته شده در این همایش در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ارسال مقاله متدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم