Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران لایحه بودجه٩٨ شهرداری تهران را تشریح کرد.

مجید فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد بندها و تبصره‌های لایحه پیشنهادی شهرداری برای سال٩٨،  با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال آینده نسبت به سال ٩٧، ٨درصد رشد داشته است گفت: کاهش١٣ درصدی بودجه شهرداری در حوزه فر هنگی و اجتماعی را برای سال آینده شاهد هستیم، به گونه‌ای که بودجه پیشنهادی ٩٧٩٢ میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش یک درصدی بودجه معاونت حمل و نقل و عمران در لایحه بودجه ٩٨شهرداری گفت: بودجه حمل و نقل ۵٧٣٧ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

فراهانی با بیان اینکه بودجه خدمات شهری و نگهداشت شهر حدود۴ درصد رشد داشته و این در حالی است که برای اولین بار بود که ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران، ٢٢/٨ درصد رشد داشته است ادامه داد: در حوزه شهرسازی نیز شاهد رشد ٧ درصدی بودجه برای سال آینده هستیم به گونه‌ای که بودجه این معاونت۶٠۵٠ میلیارد تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بررسی تبصره‌های بودجه در کمیسیون تلفیق از امروز آغاز شده است گفت: براساس برنامه تا١۶ اسفندماه امسال بودجه بررسی و تصویب می‌شود.

فراهانی با بیان اینکه هفته گذشته استارت دو تحقیق و تفحص در شورا زده شد افزود: تحقیق و تفحص از جزییات بدهی‌های شهرداری تهران  و واگذاری املاک و تخلفات بودجه‌ای با امضای اعضا آغاز شده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد  ابهام در تخلفات احتمالی بانک شهر و شرکت جهان گفت: در این تحقیق و تفحص به این مسایل توجه شده و گزارش را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.


ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه 98 تحقيق و تفحص شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: با توجه به فقر فضای سبز در منطقه ۲ شهرداری قم، در بودجه منطقه ردیفی برای تملک فضای سبز پیش‌بینی شده است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ برای اولین سال بحث ردیف تملک فضای سبز در خود منطقه پیش بینی شده است، اظهار کرد: مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تملک در یکی از محلات متراکم منطقه پیش بینی شده است.

وی افزود: تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا در این منطقه که بافت متراکم و کمبود فضای سبز دارد، تملکاتی برای احداث بوستان شهری انجام دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی بوستان خانواده و مجموعه فرهنگی متناسب با آن در بلوار بنی فضل، خاطرنشان کرد: یکی از بوستان‌های جنگلی این منطقه در سال ۱۴۰۳ با تجهیز شدن به مبلمان شهری، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که برای این منظور نیز هفت میلیارد تومان پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: علاوه بر این در زمینه تکمیل فاز ۵ بوستان صداقت در دستور کار است، توسعه فضای سبز بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان ولایت و بوستان صبا و بوستان گل‌ها و فدک هم اقداماتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های جنگلی بزرگی مانند بوستان جوان، معصومیه و رضوی در این منطقه وجود دارند، گفت: در بحث بوستان شهری به دلیل نبود زمین‌های ملی در سطح منطقه مشکل داریم، از همه اینها مهم‌تر نبود فضای لازم در مناطقی مثل خیابان مالک اشتر، خیابان ستاری و اطراف نبوت به سمت میدان توحید است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: منطقه دو بلوک‌های بزرگ شهری با جمعیت چند ده هزار نفری دارد که فضای سبزی در آن‌ها وجود ندارد و زمینی برای تملک و ساخت در آن نیست.

کد خبر 751145

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد