Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پنجمين همايش تخصصي مديران و کارشناسان بازاريابي موسسه اعتباري کوثر با محوريت ايده پردازي و خلق محصول در شهر شيراز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ جواد فهيمي پور سرپرست موسسه اعتباري کوثر در اين همايش گفت: اقتصاد کشور با چالش هايي مواجه است و گذر از اين شرايط سخت اقتصادي به همکاري و همدلي همه مردم نياز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هيئت مديره موسس اعتباري کوثر با اشاره به قيام 15 خرداد 1342 و نقش مهم و موثري آن درشکل گيري پيروزي انقلاب اسلامي افزود:قيام تاريخي 15 خرداد مقدمه اي بر شکل گيري انقلاب اسلامي بود. براي به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامي ايران، ايستادگي و تلاش هاي فراوان صورت گرفته و خون دل ها خورده شده است. اکنون وظيفه ما حفظ و صيانت از انقلابي است که حاصل ايستادگي و آزادگي همه مردم ايران مي باشد.
سرپرست موسسه اعتباري کوثر با اشاره به تقارن هشتمين سالروز تأسيس موسسه اعتباري کوثر و پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران عنوان داشت: نخبگاني از جامعه به همراه پيشکسوتان نظام بانکي و جوانان با انگيزه، موسسه اي را بنا نهادند که هم اکنون به درخت جواني تبديل شده است و مي تواند با بانک ها و موسسات اعتباري با سابقه در سيستم بانکي کشور رقابت نمايد.
فهيمي پور تاکيد کرد: وجه تمايز موسسه اعتباري کوثر با ساير رقبا خلق محصولات جديد است.
مصطفي امجديان معاون بازاريابي و امور استان ها در اين همايش گفت: نام امام خميني (ره) در تاريخ جمهوري اسلامي ايران‌ به عنوان يک خورشيد تابنده همواره مي درخشد و آشنايي و عمل به سيره امام راحل رمز قوام و ماندگاري نظام اسلامي است.
امجديان افزود: کميته علمي پنجمين همايش تخصصي مديران و کارشناسان بازاريابي در راستاي ايده پردازي و خلق محصول، با پذيرش و بررسي اوليه 150ايده توانست 30ايده را نهايي نمايد و از ميان ايده ها پس از بررسي، 4ايده که قابليت اجرايي شدن در موسسه را دارند تائيد نمود که اين ايده ها در همايش ارائه و بررسي شدند.تمرکز بر طراحي مدل بهينه ترکيب منابع و ميزان جذب آن از محورهاي اصلي اين همايش بود مورد تاکيد قرار گرفت.
امير اسعدي معاون فاوا و برنامه ريزي گفت: پيش بيني ها حاکي از آن است که توسعه و موفقيت کسب و کارها در گرو ارائه خدمات نوين و توليد محصولات متنوع است، لذا عملکرد بازاريابي و کارشناسان بانکي به سمت تخصصي تر شدن وظايف پيش مي رود.
اسعدي تصريح کرد: بانکداري، صنعتي است که بر مبناي تجهيز و تخصيص منابع شکل گرفته است. در بانکداري نوين، بانک و موسسه اي پيشرو و موفق خواهد بود که خدمات گسترده و جذابي را به مشتريان خود ارائه نمايد.
معاون فاوا و برنامه ريزي افزود: درآينده اي نزديک کارکرد شعب تغيير خواهد کرد. بانک ها و موسسات اعتباري با طراحي محصولات ويژه براي مشتريان، به سمت بانکداري اختصاصي پيش خواهند رفت.
آزاده محمدي مدير روابط عمومي و تبليغات گفت: هر ساله بهمن ماه يادآور سخت کوشي مديران و کارکنان کوثر براي شکل گيري و اخذ مجوز رسمي فعاليت موسسه کوثر از بانک مرکزي است.
محمدي تصريح داشت: در مرحله گذر از روابط عمومي سنتي به روابط عمومي مدرن ، دانش و مهارت کارشناسان بسيار اثر گذار است و بايد متخصصان و کارشناسان روابط عمومي خود را مجهز به مهارت توليد ويدئوي هاي زنده در تبليغات موبايلي نمايند.
سيد محمد اکبرالسادات معاون اعتبارات و تسهيلات گفت: ابزارهاي اعتباراتي همواره به بازاريابي کمک خواهد نمود. به عنوان نمونه وصول مطالبات يک فرآيند بازاريابي است و محصولات اعتباري لزوماً با هدف تخصيص منابع ارائه نمي شود بلکه مي تواند با هدف نفوذ در بازار و جذب منابع مورد استفاده قرار گيرد.
اکبر السادات افزود: با عنايت به شرايط ويژه اقتصادي کشور، نوسانات بازارهاي کالا، خدمات و بازارهاي مالي، لزوماً انعطاف پذير بودن استراتژي ها، خط مشي ها و فعاليت هالي عملياتي امري اجتناب ناپذير است و تغيير در سياست ها بايد متناوباً با تغيير در استراتژي هاي کلان اقتصادي بالادستي صورت پذيرد. لازمه تداوم هر کسب و کار اقتصادي، اتخاذ تصميمات مناسب همگام با شرايط ويژه هر زمان است و کارکنان مجموعه هاي اقتصادي از جمله موسسات اعتباري بايد درک مناسبي از اين موقعيت خاص داشته باشند.
بر اساس اين گزارش در پايان اين همايش از مديران و کارشناسان بازاريابي در بخش هاي ايده پردازي و خلق محصول ، محتواي ويدئويي برتر و کارشناسان بازاريابي منتخب تقدير شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین کمیته اجرایی سکوهای فناوری و نوآوری و سومین کمیته اجرایی پنجره واحد نظام ملی علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار و گزارش آخرین وضعیت سکوهای فناوری و نوآوری ارائه شد.

در این جلسه، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و با اشاره به نحوه مطلوب اجرای ماموریت‌های محوله به موسسه ISC، نسبت به تقویت نیروی انسانی و زیر ساخت این موسسه تاکید کرد.

وی با اشاره به توسعه سکوهای فناوری و نوآوری کشور در موسسه ISC بر حمایت و پشتیبانی وزارت عتف از تکمیل و توسعه سخت افزاری، نرم افزاری و امنیت شبکه تاکید نمود.

وزیر علوم در ادامه بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها و نیازها و همچنین نقش آن در کاربردی کردن پارساهای دانشجویی (پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری) تاکید کرد.

وی افزود: از دانشگاه‌ها و موسسات پژوهش و فناوری برتر در زمینه همکاری موثر با این سکوی علم و فناوری تجلیل شود.

زلفی گل ضمن استقبال از ایجاد درگاه سرآمدان علمی، فناوری و نوآوری توسط موسسه ISC، آن را طرحی مناسب در راستای مرجعیت علم و فناوری و تقدیر از دانشمندان و محققین کشور دانست.

وی از همکاری موسسه ISC و دفتر استعدادهای درخشان وزارتخانه در ارتباط با طرح استادمحوری و تغییرات ایجاد شده در دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری بر اساس نام اساتید و موضوع پارساها تقدیرکرد و این را سرآغاز جدیدی در حرکت دانشگاه ها به حل مسائل کشور دانست.

در ادامه، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت عتف و دبیر کل شورای عالی عتف گفت: تعامل بسیار خوبی بین دبیرخانه شورای عالی عتف و موسسه ISC وجود دارد و شیوه نامه پنجره واحد نظام ملی علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه بعدی کمیته مطرح و ان شاء الله تا ۳ ماه آینده در کمسیون دائمی شورای عالی عتف تصویب خواهد شد.

سجاد محمد علی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف ضمن قدردانی از توسعه و تحول خوب سکوهای علمی و فناوری توسط ISC گفت: درگاه جریان اقتصادی نوین (جان) به زودی رونمایی خواهد شد و به سامانه نان متصل می شود.

در ادامه این جلسه، سید احمد فاضل‌زاده گزارش کاملی از وضعیت پیشرفت سکوهای علم و فناوری در یک سال گذشته و برنامه های سال ۱۴۰۳ ارائه نمود.

وی همچنین قابلیت های درگاه سرآمدان علم، فناوری و نوآوری را ارائه کرد. سپس با اشاره به وضعیت شاخص های فناوری و نوآوری کشور بر توجه به فناوری‌های نوظهور و سبز تاکید نمود.

رییس موسسه ISC ضمن اشاره به مصوبات و الزامات قانونی مرتبط با نظام ایده‌ها و نیازها به عنوان پنجره واحد نظام ملی علوم، تحقیقات و فناوری (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، هیات دولت، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، مجلس شورای اسلامی و ...)، دومین نسخه نظام ایده‌ها و نیازها (https://isc.ac) که به تازگی رونمایی شده است را ارائه داد. وی گفت که این این نسخه از سامانه کاربر پسند، انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر است.

کد خبر 6087880

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم