Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان برنامه تمرین و ریکاوری خود را از ساعت 11 امروز سه‌شنبه در سالن بدنسازی مجموعه شهید کاظمی آغاز کردند.

همانطور که اعلام شده بود، برانکو ایوانکوویچ در این تمرین حضور نداشت. ماریو بودیمیر هم با توجه به اینکه برنامه ریکاوری داشت، از کادر فنی اجازه گرفته بود تا همراه با مسوول امور ورزشی باشگاه در اداره اتباع خارجی نیروی انتظامی حضور پیدا کند و کارهای اداری مربوط به اقامت وی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال حسینی هم که منتظر روشن شدن میزان آسیب‌دیدگی خود است، در محل تمرین حضور پیدا کرد و زیر نظر کادر پزشکی تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.

مرحله اول تمرین در سالن بدنسازی 15 دقیقه به طول انجامید و بعد از این مرحله بازیکنانی که در ترکیب با پدیده قرار نداشتند وارد زمین چمن شدند.

سایر بازیکنان هم از ادامه تمرین معاف بودند اما چند نفر از آنها زمان بیشتری در سالن ماندند.

بازیکنانی که وارد زمین شدند در سه زمان 10 دقیقه‌ای به بازی فوتبال پرداختند و بین این بازی‌ها، در زمان‌های 4 دقیقه‌ای برنامه دویدن داشتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟