Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@22:39:52 GMT

20 دلال ارز پايتخت امروز دستگير شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۶۴۲

20 دلال ارز پايتخت امروز دستگير شدند

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس پليس فاتب تهران بزرگ از دستگيري20 دلال ارز پايتخت در روز جاري خبر داد و گفت که تاکنون تعداد دلالان ارز دستگيرشده به 190 نفر رسيده است .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ايرنا، سردار حسين رحيمي در حاشيه طرح رعد 22 ،در جمع خبرنگاران با تاکيد به اجراي 290 حکم قضايي اظهارداشت: تا امروز 190 نفر از دلالان ارز دستگير و به زندان منتقل و تقريبا همه صرافي هاي غيرمجاز پلمپ و متوليان آن دستگير شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس پليس فاتب تهران بزرگ به جمع آوري دلالان بازار ارز در سطح شهر تهران به خصوص چهارراه استانبول اشاره و بيان کرد: چنانچه افرادي که به صورت غيرمجاز در سايت ها و فضاهاي مجازي اقدام به معاملات غيرمجاز ارز کنند پليس با آنها برخود جدي خواهد کرد.
* دستگيري 687 سارق و مالخر
رئيس پليس فاتب تهران بزرگ به دستگيري 687 سارق اشاره کرد و افزود: از جمع اين سارقين 345 نفر داراي سابقه متعدد کيفري هستند که اين افراد بيشتر از چند بار روانه زندان شدند و مابقي نيز براي نخستين بار دستگير شده اند.
وي ادامه داد: براي اين سارقين 851 پرونده تشکيل شده است.
رحيمي افزود: در طرح رعد 22، 24 باند سارقين متلاشي و مبلغ 13 ميليارد تومان اموال مسروقه کشف شد.
*کشف 133 هزار نوع کالاي قاچاق
وي در ادامه اظهار داشت: تعداد 133 هزار نوع کالاي قاچاق توسط مامورين نيروي انتظامي کشف و 55 نفر در اين زمينه نيز دستگير شدند.
رحيمي افزود: 5 باند با تعداد 12 نفر که اقدام به قاچاق کرده بودند دستگير و از آنان 46 قبضه سلاح سرد کشف شد.
رئيس پليس فاتب تهران بزرگ اعلام کرد که در حوزه اقلام فرهنگي بيش از 10 هزار سي دي مستهجن از اين قاچاقچيان کشف و ضبط شد.
وي ادامه داد: در حوزه مواد مخدر نيز در کل 322 کيلوگرم انواع مواد مخدر در قالب 6 باند که در نقاط مختلف تهران اقدام به خرده فروشي مي کردند، دستگير شدند.
وي در پاسخ به سئوال يکي از خبرنگاران مبني بر درخواست پليس براي طرح زوج و فرد گفت: پليس با توجه به ترافيک صبحگاهي و بالا رفتن آلودگي هوا در تهران درخواست کرده تا طرح ترافيک در روزهاي 5 شنبه تا ساعت 13 و اين طرح تا شب عيد ادامه داشته باشد.
تهرام/ 9206 / 1539
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

کد خبر 846926 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا

دیگر خبرها

  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران