Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@00:15:45 GMT

مراسم ختم برادر «حسین دهقان» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۳۷۲

مراسم ختم برادر «حسین دهقان» آغاز شد

خبرگزاری میزان- مجلس ترحیم و بزرگداشت برادر دکتر «حسین دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران آغاز شد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مجلس ترحیم و بزرگداشت برادر دکتر «حسین دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح  در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرحوم «علیرضا دهقان» برادر حسین دهقان روز دوشنبه هفته گذشته در حالی که همراه همسر و فرزندش در جاده اصفهان به آباده در حرکت بودند، بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفتند.

دفتر دکتر حسین دهقان در اطلاعیه‌ای از شرکت‌کنندگان محترم درخواست کرد جهت دوری از اسراف و تجمل از آوردن گل در مراسم یادبود خودداری نمایید.
روز پنجشنبه هفته گذشته نیز مراسم ترحیمی به همین مناسبت در روستای پوده شهرستان شهرضای اصفهان برگزار شد.

علاوه بر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، شخصیت‌های کشوری و لشکری همچون «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور، سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی، این ضایعه را به حسین دهقان تسلیت گفتند.

تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین دهقان برادر حسین دهقان مسجد نور میدان فاطمی شخصیت ها و مقامات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس