Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی تیم‌های بعثت کرمانشاه و پرسپولیس گناوه به دلیل وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه ۱۵ خرداد به ورزشگاه انقلاب منتقل شد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بازی تیم‌های بعثت کرمانشاه و پرسپولیس گناوه براساس اعلام قبلی سازمان لیگ در ورزشگاه 15 خرداد برگزار می‌شد که در یک اتفاق نادر به دلیل شرایط نامطلوب چمن شب قبل از بازی مکان دیدار تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم بعثت کرمانشاه در مورد شرایط پیش آمده گفت: در کمال تعجب روز گذشته برای بازدید نهایی به زمین چمن ورزشگاه 15 هزار نفری مراجعه کردیم که متوجه شدیم مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال  استان در حالی که از بازی تیم ما در تاریخ 30 بهمن از ماه‌ها قبل اطلاع داشتند چمن ورزشگاه را به باتلاق تبدیل کردند و انتطار دارند باشگاه بعثت مشکل زمین را برطرف کند.

کیومرث لرستانی افزود: کیفیت چمن زمین ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه بسیار خوب بود و مسئولان ادعای میزبانی از فینال جام حذفی را داشتند اما تعجب می‌کنیم که امروز چه طور به این وضع باتلاق گونه در آمده است و شخصی هم پاسخگو نیست.

پرسپولیس مهمان بعثت کرمانشاه می‌شودکرمانشاه| بعثت کرمانشاه راهی لیگ دسته اول فوتبال شدبعثت کرمانشاه از مدعیان صعود به لیگ دسته اول است

لرستانی با اشاره به اینکه برای حفظ سلامتی بازیکنان تیم زمین مسابقه خود را تغییر دادیم، خاطرنشان کرد: تنها زمینی که مهیای برگزاری بازی تیم‌های بعثت کرمانشاه و‌ پرسپولیس گناوه بود ورزشگاه انقلاب است.

بعثت کرمانشاه در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم در 17 مسابقه موفق شده 6 برد، 5 تساوی و 6 باخت کسب و 16 بار دروازه حریفان را باز کند که در مقابل 19 گل هم دریافت کرده است تا با 23 امتیاز در رتبه هشتم جدول 13 تیمی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!