Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@04:16:15 GMT

سردار نقدی: در طول ۴۰ سال آمریکا را به زیر کشیده‌ایم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۱۶۹

سردار نقدی: در طول ۴۰ سال آمریکا را به زیر کشیده‌ایم

ساعت24- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تاکید کرد: باید غبارها و پرده‌های تصویر سازی‌های غلط دشمنان نظام را کنار بزنیم و تصویر درست از انقلاب داشته باشیم تا با امیدواری بیشتری به سوی آینده گام برداریم.

سردار محمدرضا نقدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر امیدواری در جامعه خصوصا نسل جوان گفت: ملت ما در طول این ۴۰ سال با وجود همه توطئه‌های عمیق، وسیع و گسترده دشمنان دستاوردها و پیشرفت‌های عظیمی کسب کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تجربه موفق ۴۰ ساله این نظام و انقلاب ما را به آینده امیدوارتر می‌کند. یک جنگ روانی شدید و مخرب علیه دستاوردها و پیشرفت‌های نظام و انقلاب در دستور کار رسانه‌های مغرض دنیا قرار گرفته که ممکن است برخی افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد و این تجربیات موفق را نادیده بگیرند.


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با تاکید بر وجود تصویر واقعی از موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام اظهار داشت: با دارا بودن تصویر واقعی از دستاوردهای نظام می‌توانیم نگاه امیدوارنه‎تری به آینده داشته باشیم. ملت ما در طول این ۴۰ سال آمریکا را به زیر کشیده است. باید غبارها و پرده‌های تصویر سازی‌های غلط دشمنان نظام را کنار بزنیم و تصویر درست از انقلاب داشته باشیم تا با امیدواری بیشتری به سوی آینده گام برداریم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ستاد برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۲۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ترویج معنویت، ترویج عطر شهدا است، با ترویج عطر شهدا می‌توان کشور را در برابر تهاجمات دشمن مصون و رفاه و همدلی ایجاد کرد.

وی یادآور شد: شهدا الگو مقاومت بودند و در این کنگره‌ها مطرح می‌شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری اذعان داشت: بزرگداشت شهیدان برای کشور، آینده نظام و انقلاب حیاتی و ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: ایران برای اولین بار مقابل رژیم صهیونیستی شجاعانه ایستاد وو این رژیم را سر جای خود نشاند که این نشأت گرفته از دفاع مقدس و سیره شهدا است.

حیدری با بیان اینکه کنگره تنها بزرگداشت نیست افزود: کنگره حرکتی برای انتقال سیره و منش شهدا جهت امید آفرینی می‌باشد، حرکت شهدا مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادن است.

وی اظهار کرد: باید برای کنگره شهدا نقشه راه در قالب هیأت اندیشه ورز تدوین کنیم و به نسل آینده انتقال دهیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: برای توسعه آثار فاخر کتاب و فیلم، سرگذشت پژوهی برای نسل سوم و چهارم ضروری است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: تأثیر گذارترین زبان هنر است، گفت: باید از حداکثر ظرفیت هنر استفاده کنیم و دفاع مقدس به گونه‌ای روایت شود که برای نسل جوان و نسل جدید قابل لمس و فهم باشد.

حیدری افزود: کنگره فرصتی برای نهضت روایت گری می‌باشد، جهاد تبیین باید جوری باشد که با ذائقه جوانان و نوجوانان تطبیق داشته باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله در بین نسل‌ها اذعان داشت: کنگره فرصتی برای بازسازی این فاصله‌ها است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رخداد عظیم در استان حضور مردم پای صندوق‌های رأی بود و این بیانگر وفاداری مردم در تمام عرصه‌های انقلاب است.

کد خبر 6087929

دیگر خبرها

  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم