Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:33:35 GMT

لحظه به لحظه با دیدار حساس لیورپول - بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۲۱۰

لحظه به لحظه با دیدار حساس لیورپول - بایرن مونیخ

حساس ترین دیدار این هفته چمپیونزلیگ بین دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد و تیم ها حریفان خود را شناختند؛ همگان بازی بندرنشینان آنفیلد و باواریایی ها را جدال پادشاهان این مرحله می پنداشتند و لقب بازی بزرگ این مرحله را لایق این نبرد می دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول تیمی است که فوق العاده چشم نواز بازی می کند و همیشه سعی دارد بازی خود را بر روی زمین ارائه دهد.

 

از طرفی بایرن مونیخ سالهاست که لیگ آلمان را به لیگی بدون رقابت تبدیل کرده و بوندسلیگا بدل به رقابتی شده که همه ساله دیگر تیم ها برای نائب قهرمانی می جنگند. هر چند که بایرن مونیخ به علت تغییر فلسفه و سبک بازی تیم نسبت به گذشته، یک افت مقطعی را شاهد بود اما اکنون دوباره در حال اوج گیری است تا قهرمان آلمان را به همان همیشگی تبدیل کند.

 

 

 

 

جدال لیورپول و بایرن مونیخ را می توان جدال شیر و پلنگ نامید که نمی توان فاتح آن را قبل از پایان مسابقه مشخص کرد. بازی رفت سه شنبه شب در آنفیلد برگزار خواهد شد؛ لیورپول در خانه خود به هیچ تیمی رحم نکرده است، به طوری که می توان گفت هواداران لیورپول آخرین بازی که در آنفیلد مغلوب شده اند را به خاطر نمی آورند.

 

جو حاکم بر آنفیلد آنقدر ترسناک است که بوفون گفته است: " به خاطر جو ترسناک حاکم بر آنفیلد، نمی توانستم 20 دقیقه اول بازی بر فوتبال تمرکز کنم. "

 

اما بایرن در ورزشگاه هایی با جو فوق العاده و وحشتناک در آلمان بازی کرده و راه های کسب موفقیت در چنین بازی هایی را بلد است.

 

 

 

 

لیورپول برای این بازی محروم و مصدومان زیادی دارد و به نوعی با بحران خط دفاعی روبرو شده است؛ جایی که گومز و لوورن مصدوم هستند و ویرجیل فن دایک هم به علت اخطاری که در بازی ناپولی گرفت محروم می باشد. با این تفاسیر؛ به احتمال زیاد کلوپ از زوج ماتیپ و فابینیو در قلب خط دفاعی استفاده خواهد کرد و شاید بتوان گفت این بزرگترین فرصت بایرن است تا از آن استفاده کند.

 

در سمت مقابل؛ کواچ جدیدا از زوج زوله و هوملس در خط دفاعی استفاده می کند؛ هوملس که قدرت بازیسازی خوبی را از خط دفاع دارد، سابقه بازی با پیراهن دورتموند در آنفیلد را دارد. ( او پایه گذار گل سوم دورتموند در آن بازی بود. ) شاید یکی از نقاط ضعف بایرن مونیخ، فضای پشت مدافعان کناری یعنی آلابا و کیمیچ باشد.


این دو بازیکن به علت اینکه حرکات روبه جلوی زیادی دارند و در حملات شرکت مستمر دارند؛ معمولا هنگامی که توپ به حریف برسد پشت سر این دو بازیکن  را نشانه می گیرند و این فضاهایی است که محمد صلاح و مانه به خوبی از آن ها استفاده می‌کنند و در واقع ممکن است همین بزرگترین تنبیه برای بایرن باشد.

 

بنابراین بایرنی ها حتما به یک هافبک ایستا نیاز دارند تا حتی هنگام حمله تیم حواسش به عقب زمین و ضد حملات لیورپول باشد، لیورپول در فصل گذشته بیشترین گل زده را در ضدحملات برای خود در بین 5 لیگ معتبر اروپایی ثبت کرده است.

 

در تیم لیورپول چینش هافبک ها در هر بازی متفاوت است؛ اما احتمال این که کلوپ از کیتا استفاده کند زیاد می باشد. به خاطر این که هافبک شماره 8 لیورپول سابقه بازی در بوندسلیگا و تقابل با بایرن را دارد و با سبک بازی این تیم به نوعی آشنا است. احتمالا کلوپ از واینالدوم و میلنر نیز برای محکم کردن خط میانی تیمش استفاده می کند.

 

بایرن هم همانند لیورپول بازیکن های خلاق زیادی را در اختیار دارد؛ کواچ احتمالا سعی می کند از گنابری در این بازی استفاده کند و از او در کنار لواندوفسکی برای آزار خط دفاعی لیورپول استفاده کند.

 

لیورپولی که در بازی های گذشته همیشه فن دایک را به عنوان رهبر خط دفاعی در اختیار داشته، باید یک بازی سخت و سرنوشت ساز را بدون او بگذراند.

 

حالا همه باید منتظر جدال پر افتخار ترین تیم آلمان و انگلیس در اروپا باشیم.

 

 

 

 

 

15:01: نتایج پنج بازی اخیر لیورپول و بایرن

 

14:55: روبرتو فیرمینو به دلیل یک سرماخوردگی ویروسی، حضورش در بازی امشب در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

14:50: تمجید ویژه کیمیچ از یورگن کلوپ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)

 

 

 

منبع : آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جان سالم به در بردن یک کودک در هنگام آتش بازی (فیلم) ترقه بازی حادثه‌ساز در چین (فیلم) لحظات دلهره آور از حضور کودک در لبه دیوار یک آپارتمان بلند (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون