Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@14:17:18 GMT

شفر: حریف ما محکم و قدرتمند است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۰۴۰

شفر: حریف ما محکم و قدرتمند است

سرمربی استقلال گفت: پارس جنوبی جم محکم و قدرتمند است و باید پاس‌های بلند این تیم را دفع کنیم.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، استقلال و پارس جنوبی فردا (چهارشنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

وینفرد شفر، سرمربی استقلال در بعداز ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: در ابتدا به دلیل حادثه اتوبوس در سیستان و بلوچستان و درگذشت تعدادی از ایرانیان را به مردم ایران تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با بازی فردا باید عرض کنم که حریف ما محکم و قدرتمند است. باید پاس‌های بلند این تیم را دفع کنیم و به همین دلیل در جم شکست خوردیم. باید سریع بازی کنیم و در محوطه جریمه حریف پاس‌های بیشتری بدهیم و حضور بیش‌تری داشته باشیم.

او افزود: در بازی قبل فقط یک اشتباه داشتیم. در خانه حریف بازی می‌کردیم و روی یک اشتباه که باعث ضدحمله شد گل خوردیم. باید در این بازی میانه میدان را کنترل کنیم و همه کارهایی که در تمرین انجام می‌دهیم را در بازی فردا به نمایش بگذاریم. امیدوارم فردا هواداران پرتعداد به ورزشگاه بیایند. ما به حمایت آن‌ها نیاز داریم. آن‌ها یار دوازدهم ما هستند و باید بیایند و به ما کمک زیادی کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات در این تیم به خصوص آمدن فرهاد مجیدی به آبی‌پوشان کمک کرده است؟ گفت: بازیکنان جدید یک مقدار دیر به اردوی ما اضافه شدند. ایسما به تمرینات بیش‌تری نیاز دارد تا به آمادگی بدنی برسد. در مورد پاتوسی هم همین‌طور است. پاتوسی، ایسما و منشا کیفیت فنی خوبی دارند. در اردوی آماده‌سازی، عملکرد تمام این بازیکنان را در سایت اینستات بررسی کردیم. ایسما مدتی در تعطیلات بود ولی پاتوسی در لیگ آفریقای جنوبی بازی می‌کرد. البته لیگ ایران فیزیکی‌تر است. پاتوسی پاس‌های خیلی خوبی می‌دهد و ایسما در بازی با پیکان گل زد اما برای ۹۰ دقیقه آماده نیست. ما با آن‌ها اختصاصی کار می‌کنیم. وضعیت جسمانی منشا بهتر است و هر سه بازیکنان اگر آماده باشند می‌توانند به ما کمک کنند.
شفر خاطرنشان کرد: آقای مجیدی عضوی از کادرفنی ما است. همانند میگوئل و فیلیپ. این یک تجربه جدید برای او است. ما در کادرفنی نفر یک یا دو نداریم و درباره مسائل مهم تیم با هم صحبت می‌کنیم. چون او فارسی صحبت می‌کند، مطالب را به خوبی می‌تواند به بازیکنان منتقل کند. او مهاجم خوبی بوده و برای من در امارات بازیکن خوبی بوده است و می‌تواند الگوی مهاجمان ما باشد. او ذهنیت بازیکنان ایرانی را از ما بهتر می‌داند و یک روحیه و انگیزه خوب هستند برای ما.

در ابتدا این نشست محمد زرندی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره برنامه دیشب ۹۰ راجع به قرارداد پاتوسی و صحبت‌های مهدی تارتار درباره این موضوع گفت: باتوجه به اطلاعیه فدراسیون فوتبال، مشخص شد که صحبت‌های مطرح شده در برنامه ۹۰ کامل یا صحیح بوده و فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرده که روند گرفتن ITC پاتوسی قانونا انجام شده و صحبت‌های امروز تارتار فرافکنی بوده است. باید به تصمیم بالاترین مقام تصمیم‌گیرنده در فوتبال احترام بگذاریم و مسیر بازی را به حاشیه نبریم. در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی باید در محدوده بازی باشد و ارتباطی به بازی فردا ندارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شفر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم

رضا عنایتی در خصوص بازی با آلومینیوم صحبت کرد.

 

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم.

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد:

با تیم قدرتمندی بازی داریم که از زمانی که در لیگ برتر بوده همیشه حریف سرسختی برای همه تیم‌ها بوده است. می‌دانیم که فردا بازی سختی داریم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا برنده شویم. اتفاقاتی که هفته گذشته در بازی شمش آذر برای ما افتاد و گل دقایق پایانی، این فصل برای ما تکراری شده است. جلسه خوبی با بچه‌ها داشتم و تا سوت پایان بازی می‌خواهیم کار خودمان را به نحو احسن پیش ببریم.

او ادامه داد:

باید خیلی حواسمان را جمع کنیم تا نهایت استفاده را از میزبانی ببریم و امتیازاتی را جمع کنیم که شرایط تیم ما روز به روز بهتر شود. به بچه‌ها امید داریم. تمام توان خود را می‌گذارند تا تیم به موفقیت برسد. وقتی شما به تیم جوانی بازی می‌دهید باید منتظر این اتفاقات باشید و آن را به جان بخرید. سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم. امیدواریم در این پنج بازی هم با تمام توان کار کنیم تا امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

«برای بازی فردا تمام بازیکنان را در اختیار دارید؟» عنایتی در پاسخ به این سوال گفت:

به غیر از دانیال جهانبخش که مقداری مصدوم است بقیه بازیکنان را از اختیار داریم و مشکلی از این بابت نیست.

سرمربی پیکان درباره اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی گل دریافت می‌کند توضیح داد:

فوتبال سراسر سورپرایز است اما وقتی موردی چند بار تکرار شود یک ایرادی وجود دارد. من در جلسه‌ای که با بازیکن داشتم از آنها گلایه کردم. یک وقتی کاری از مربی و کادر فنی پیش نمی‌آید و این عدم تمرکزی که ما داریم امتیازاتی که باید به دست می‌آوردیم را از ما گرفته و خیلی سعی می‌کنیم در این بازی تمرکز زیادی داشته باشیم و امیدواریم از این هفته به بعد چنین اتفاقی نیفتد.

«در هفته‌های پایانی هم از بازیکنان جوان استفاده می‌کنید؟» رضا عنایتی در پاسخ به این سوال گفت:

سیاست ما در هر بازی متفاوت است. با برنامه ریزی و آنالیز حریف پیش می‌رویم. بازیکنان جوان ما کمی با تجربه شده‌اند و کیفیت خود را نشان داده‌اند. جوانان ما فوق العاده‌ با کیفیتی هستند و روند رو به جلوی ما تغییر نمی‌کند. نشان داده‌اند که چقدر انگیزه دارند و در چند بازی اخیر هم این را احساس کردم. تیم ما با بازیکنان جوان و باتجربه شکل بهتری دارد. می‌خواهیم نتیجه بگیریم در هر بازی با ترکیبی به میدان می‌رویم که در این امر موفق شویم.

او درباره اینکه آیا بین مهاجمان جوان تیمش کسی شبیه به خودش را پیداکرده یا نه؟ گفت:

مثل رضا عنایتی که پیدا نمی‌شود (باخنده.) ولی واقعا شرایط تیمی ما در گلزنی نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده و در نیم فصل دوم فقط به پرسپولیس گل نزدیم. بازی با گل بهتر از بازی بدون گل است و دوست دارم هر بازی هوادارانی که وارد ورزشگاه می‌شوند و از خانه بازی را می بینند بازی با گل ببینند.

او درباره صحبت‌های عبدالله ویسی برای رصد شدن لیگ گفت:

من اصلا به این موضوعات فکر نمی‌کنم چون حساسیت بالا می‌رود، نظارت هم باید بیشتر شود. این طبیعی است و در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد. وقتی بازی‌ها به یک منطقه حساس می‌رسد نیروهای نظارتی بیشتر حضور دارند و خواسته آقای ویسی هم همین بود تا حقی از کسی ضایع نشود و حق به حقدار برسد. تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند تا رتبه خوبی را کسب کنند. این خواسته غیر منطقی‌ای نیست و امیدوارم ما مربیان طوری کار کنیم که از نتایج کسب شده کیف کنیم و از لحاظ وجدانی راحت باشیم.

عنایتی در مورد اینکه استقلال، آخرین حریف پیکان در لیگ برتر می‌خواهد بازی‌اش در ورزشگاه با تماشاگر برگزار شود، گفت:

اجازه دهید بازی به بازی پیش برویم. در بازی استقلال، من تصمیم گیرنده نیستم. الان درباره بازی مقابل آلومینیوم صحبت می‌کنیم و آن را هم در زمانش صحبت می‌کنیم. این را با مدیران باشگاه صحبت می‌کنیم و نظرات آنها را به شما می‌گویم.

سرمربی پیکان در خصوص توهین یک فرد به بانوان پرسپولیسی در جریان بازی مقابل سپاهان گفت:

از زمانی که اتفاق خوب و مبارکی افتاده که بانوان ما می‌توانند به ورزشگاه بیایند، شرایط فرهنگی ما، کلا عوض شده است. به هر حال خودمان خانواده داریم و می‌دانیم که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. باید تمام مسئولیت اتفاقی که افتاده را قبول کنند. واقعا از این اتفاق تعجب کردم، امیدوارم به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان نگاه کنیم. مطمئنم چنین اتفاقی دیگر تکرار نمی‌شود و بر اثر اتفاقی که شاید من نام آن را جوگیری بگذارم، اتفاق افتاد. مطمئنم مردان ایرانی فوق العاده با غیرت هستند و یک لحظه باید به این فکر کنیم که خواهر و مادر خودمان در ورزشگاه هستند. به نظرم این یک اتفاق از روی جوگیری بود و در سایر ورزشگاه‌ها که رفتم خیلی شرایط بهتر شده است. آدم کیف می‌کند که اتحاد هواداران را می‌بیند و خدا کند دیگر از این آدم‌های جوگیر در ورزشگاه نبینیم تا همه از فوتبال لذت ببریم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد