Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز باحضور در مجمع سالیانه هیئت اسکواش استان که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، با اشاره به لزوم تقویت بیشتر این رشته در البرز اظهار کرد: هیئت اسکواش استان البرز پس از گذراندن چالش های متعددی، مدت کوتاهی است که به آرامش و سکون رسیده و از این پس می بایست با جدیت بیشتری به مسیر رشد و توسعه ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صحبتی که با رئیس محترم فدراسیون داشتیم، ایشان قول مساعد داد که در صورت فراهم شدن امکانات و احداث کورت های استاندار در البرز، در سال 98 میزبانی رویدادهای کشوری به استان ما واگذار شود.

غفرانی با بیان این که " اسکواش در البرز رشته ای نوپاست که نیاز به تقویت زیر ساختی دارد " گفت: حقیقت این است که نوپا بودن این رشته در کنار کمبودهای زیر ساختی دلیل اصلی برخی از ضعف ها و مشکلات اسکواش البرز است.

وی ادامه داد: علیرغم صعود شش پله ای در بین هیئت های استانی، رتبه ی نوزدهم کنونی در بین استانهای کشور زیبنده ی نام و آوازه ی ورزش البرز نیست و با برنامه ریزی و تلاش بیشتر می توان این جایگاه را تا حد زیادی ارتقاء داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به استعدادهای ورزشی البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز علیرغم مشکلات زیر ساختی و امکانات، از لحاظ سرمایه انسانی و وجود استعدادهای ورزشی جزو 3 استان اول کشور است که همین مهم می تواند ما را نسبت به آینده ی اسکواش و ظهور قهرمانان و ورزشکاران نامدار البرزی در این رشته نیز امیدوار کند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت اسکواش در استان البرز نیاز به همکاری و همدلی همه ی اعضای مجمع دارد و رئیس هیئت به تنهایی قادر نخواهد بود در این مسیر موفق شود.

غفرانی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با هر چه در توان دارد از اسکواش همانند تمامی رشته های دیگر، حمایت خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکواش غفرانی مدیرکل ورزش البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خودآگاهی و شناخت اجتماعی دانش آموزان برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نیاز است که بازدیدهای میدانی در این خصوص تاثیر مستقیم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سید احمدی بنی لوحی بعدازظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازدید از تعدادی از مدارس تیران و کرون اظهارکرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم و انتخاب رشته برای آینده شغلی آنان و سرمایه انسانی کشور حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته مولفه های شناخت، آینده نگری، علاقه مندی و توانمندی های فردی بسیار مهم است، افزود: خودآگاهی دانش آموز از استعداد فردی، علایق، توانایی علمی و جسمی خود برای انتخاب رشته و تعیین سرنوشت مهم است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان شناخت اجتماعی و سیر توسعه کشور و اشتغال در جامعه را نیز مقوله ای مهم برای انتخاب رشته بیان کرد و یادآورشد: بدون بررسی آینده جامعه و فرصت‌ها انتخاب رشته سخت و با مشکل روبرو خواهد بود.

بنی لوحی با بیان اینکه سیاست نظام آموزشی هدایت تحصیلی ۵۰ درصد جمعیت دانش آموزی در هنرستان‌ها قرار گرفته، تصریح کرد: این آمار در سال تحصیلی فعلی در استان اصفهان بیش از ۴۷ درصد است که از میانگین کشوری هم بالاتر بوده ولی باید برای رسیدن به نقطه هدف کار کرد.

وی ادامه داد: تحصیل در هنرستان‌ها برای اشتغال و کارآفرینی و ارائه فرصت‌های درآمدی موثر بوده که دانش آموزان و خانواده‌ها به این موضوع پی برده و گرایش به این رشته ها نیز افزایش یافته است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به نقش هنرآموزان هنرستان‌ها در جذب دیگر دانش آموزان به این رشته‌ها اشاره کرد و گفت: بیان واقعیت‌ها و تصویر روشن از جذابیت‌های رشته های فنی امکان جذب افراد به رشته‌های فنی را فراهم می‌کند.

بنی لوحی تقویت زیرساخت های کارگاهی هنرستان‌ها را در این جریان مهم خواند و گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز این مدارس در استان اصفهان برآورد شده که تامین هزینه‌های مواد مصرفی مهم است.

وی اضافه کرد: احداث هنرستان‌های جدید در کنار شهرک های صنعتی و سایت‌های کشاورزی برای تقویت امکانات و کار در محیط صنعتی واقعی جز سیاست‌ها قرار گرفته و این اقدام با مشارکت فعالان اقتصادی انجام می‌گیرد.

کد خبر 749538

دیگر خبرها

  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران