Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت: بامداد سه شنبه نصب شبانه تابلوی ورودی به شهر دزفول توسط مسئولان این شهر باعث نارضایتی شهروندان اندیمشک شده که با حضور و مدیریت ماموران نیروی انتظامی موضوع کنترل شده است.
وی افزود: مردم شهرستان های اندیمشک و دزفول از دیرباز در کنار یکدیگر به خوبی زندگی کرده و به هیچ عنوان اجازه نمی دهند افراد مغرض امنیت شهروندان را به خطر بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شهروندان گرامی این نکته را مد نظر داشته باشند که ممکن است افراد مغرض به دنبال به حاشیه کشاندن این اعتراض باشند.
سرهنگ عزیزی گفت: موضوع از طریق مسئولان در حال پیگیری و به دنبال بررسی و رفع مشکل به وجود آمده هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از شهروندان خواست با احترام به قانون و سعه صدر اجازه دهند تا موضوع از طریق مراجع قانونی رسیدگی شود.
بامداد سه شنبه نصب شبانه تابلوی ورودی به شهر دزفول توسط مسئولان این شهرستان باعث نارضایتی مردم اندیمشک شده که به دنبال آن برای ساعاتی درگیری شدیدی بین شهروندان این دوشهرستان ایجاد شد.
این درگیری ها تا صبح سه شنبه نیز ادامه داشت که با حضور نیروی انتظامی در محل در حال حاضر فضای محل درگیری آرام شده است.
7152/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 فرمانده انتظامی شهرستان قانون مد نیروی انتظامی اندیمشک 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی استان خوزستان در حسینیه اندیمشک
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند