Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سیاست‌های دولت این کشور در قبال ایران از جمله خروج از توافق هسته‌ای را کاملا اشتباه توصیف کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‎گوید: موضع دولت ترامپ در قبال ایران کاملا اشتباه است.
به گزارش ام. اس. ان. بی. سی، پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رویکرد دولت ترامپ در قبال ایران از جمله خروج از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ را کاملا اشتباه خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلوسی روز در مصاحبه‌ای با شبکه ام. اس. ان. بی. سی، با اشاره به سخنان مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا و درخواست از کشور‌های اروپایی برای تبعیت از سیاست‌های کاخ سفید در مورد خروج از برجام در دو نشست مونیخ و ورشو اظهار داشت: "به نظر من این رویکرد در قبال ایران کاملا اشتباه است و باید بگویم که من خوشحالم که سخنان وی با واکنش مثبت چندانی روبرو نشد. "
پلوسی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا سیاست‌های دولت ترامپ در قبال ایران به بروز شکافی عمیق میان آمریکا و متحدانش در اروپا منجر خواهد شد یا خیر، گفت: «قطعاً من آرزو می‌کنم که چنین اتفاقی روی ندهد. خوشبختانه ما و کشور‌های اروپایی نقاط مشترک بسیاری داریم. با این وجود من فکر می‌کنم دولت ترامپ باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد خروج از توافق هسته‌ای و خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه، با متحدانمان هم مشورت می‌کرد و به دیدگاه‌های آن‌ها احترام می‌گذاشت.»
در پی خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران، سایر طرف‌ها پایبندی خود به این توافق را اعلام کردند. در اواخر ماه ژانویه، سه عضو اتحادیه اروپا و از امضا کنندگان توافق در راستای حفظ توافق هسته‌ای اقدام به ایجاد کانال تجاری (INSTEX) با هدف دور زدن تحریم‌های آمریکا و ادامه تجارت با ایران پرداخت کردند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نانسی پلوسی دولت ترامپ برجام سیاست ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است

رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان دولت سوریه گفت که مواضع ترکیه در حمایت از این مخالفان ثابت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «بدر جاموس»، رئیس هیئت موسوم به هیئت مذاکره کننده مخالفان دولت سوریه بعد از دیدار با «احسان مصطفی یوداگول»، مدیرکل میز سوریه در  وزارت خارجه ترکیه مدعی شد که آنکارا بر ثبات موضع خود در حمایت از خواسته‌های مردم سوریه تأکید دارد.

بنا به ادعای  رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان سوریه، مسئول میز سوریه در وزارت خارجه ترکیه بار دیگر بر حمایت آنکارا از راه‌ حل سیاسی بر اساس قطعنامه های شورای امنیت تأکید کرده است و طرفین درباره مقابله با «اقدامات تروریستی» شبه نظامیان کُرد مورد حمایت آمریکا موسوم به «قسد» رایزنی کردند.

اخیرا بدر جاموس که به همراه سران مخالفان دولت سوریه در ترکیه به سر می‌برد، با «گیر پدرسون»، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در شهر آنکارا دیدار و گفت‌وگو کرده است.

در این دیدار، طرفین پرونده سوریه را بررسی کرده و جاموس به پدرسون پیشنهاد داده است که توصیه‌هایی به شورای امنیت به منظور تحت فشار قرار دادن دولت سوریه و بشار اسد برای پذیرش راه حل سیاسی و عدم اجازه به دمشق برای به تعطیلی کشاندن  فرایند سیاسی در این کشور ارائه کند.

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریهایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی