Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در فضای مجازی با خسرو شوخی می‌شود و می‌گویند او در ۲ سال اخیر بهترین نیمکت‌نشین تیم بوده و بابت این شرایط اعتراضی هم نکرده است. حیدری در بخشی از صحبت‌هایش به مشکلات مالی باشگاه اشاره کرد و گفت: قرارداد اسپانسر قبلی تمام شده و یکسری حواله بابت طلب بازیکنان داده‌اند که موعد وصول بیشتر آن‌ها برای یک ماه قبل و تاریخ ۳۰ دی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله برای خودش معضل بزرگی است. نیم‌فصل دوم لیگ شروع شده و در آستانه برگزاری بازی سوم هستیم، ولی تنها ۳۰، ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم. 


دفاع راست استقلال در مورد شرایط خودش گفت: نمی‌دانم چه کسی گفته من مصدوم هستم در صورتی که آماده بازی کردنم و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، می‌توانم به تیم کمک کنم. من آماده‌ترین حیدری چند فصل گذشته هستم و انتظار دارم بازی کنم!


خسرو به شرایط محل برگزاری تمرینات استقلال انتقاد کرد و گفت: در زمین‌هایی که تمرین می‌کنیم، امکان برگزاری تمرین وجود ندارد و از این زمین به زمین دیگری می‌چرخیم و این برای استقلال بد است و با این زمین‌ها چطور می‌توانیم مقابل الهلال بازی کنیم؟


لازم به ذکر است خسرو حیدری اگر ۳۵ درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده باشد، مبلغی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان دریافت و مجموعاً ۲۴۹ دقیقه برای استقلال بازی کرده است. یعنی حیدری برای هر یک دقیقه بازی حدود ۲ میلیون تومان دستمزد گرفته است.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کاپیتان استقلال استقلال خسرو حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد