Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری از اتلتیکومادرید به عنوان یک رقیب خطرناک برای تیمش نام برد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری در آستانه بازی یوونتوس در خانه اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، رقیب تیمش را سرسخت و خطرناک ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: به نظرم بزرگ‌ترین خصوصیت اتلتیکو جنگندگی است. آنها با تمام توان می‌جنگند و در بازی هوایی تبحر دارند. به همین دلیل از مدافعانم انتظار دارم با قدرت، اجازه نفوذ را به رقیب ندهند. در این بازی نقش بونوچی و کیلینی بسیار مهم است. غیبت کاستا چندان اتلتیکو را متضرر نمی‌کند، چون این تیم بازیکنان و مهاجمان جایگزین بزرگی دارد.

 آلگری در ادامه افزود: لیگ قهرمانان اروپا میدانی متفاوت از لیگ داخلی است پس نباید بر حسب فراز و فرودهای اتلتیکو در مورد این تیم قضاوت کنیم. چند سال قبل در مرحله گروهی به مصاف اتلتیکو رفتیم و در نهایت هم نتوانستیم این تیم را شکست دهیم. جو ورزشگاه مترو پولیتانو خاص است و باید دقایقی را صرف خو کردن با محیط این بازی بزرگ کنیم. برای به دست آوردن نتیجه خوب فقط موظفیم بازی خودمان را انجام دهیم. برای هر اتفاقی آماده هستیم.

لیگ قهرمانان اروپا| غول باواریا میهمان شب جذاب آنفیلد/ بارسلونا در فکر بستن بار صعود

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد