Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@03:13:02 GMT

روزانه 60 تا 80 تن گوشت مرغ در گلستان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۲۵۲

روزانه 60 تا 80 تن گوشت مرغ در گلستان توزیع می شود

سعید حسن پور امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: عرضه گوشت مرغ به قیمت هر کیلوگرم 115 هزار ریال در گلستان کماکان ادامه خواهد داشت.
طبق گزارش سازمان جهاد کشاورزی گلستان دست کم 10 درصد گوشت مرغ کشور در این استان تولید می شود.
این گزارش حاکیست اکنون روزانه 450 تن گوشت گرم مرغ در گلستان تولید می شود که بیش از 300 تن آن فقط به مقصد تهران بارگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


30 درصد نیاز مرغ بازار تهران از سوی تولید کنندگان استان گلستان انجام می شود.
در همین پیوند معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت که با جوجه ریزی صورت گرفته در مرغداری های استان خللی در خصوص تامین گوشت مرغ حتی برای ماه های آینده وجود ندارد.
عبدالغفار تخله از مردم گلستان خواست؛ به اندازه مصرف و نیاز خود گوشت مرغ را تهیه کرده و از خرید غیرمتعارف و ذخیره خودداری کنند.
طی روزهای اخیر برخی اهالی گلستان از کمبود عرضه مرغ در فروشگاه های این استان گلایه دارند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گلستان همچنین از پرورش دهندگان مرغ گوشتی در استان تقاضا کرد که از نگه داشتن مرغ زنده در سالن های مرغداری و انباشت آن خودداری کنند چراکه با برنامه ریزی صورت گرفته و افزایش عرضه احتمال افت قیمت در آستانه سال نو و زیان به تولیدکنندگان وجود دارد.
طبق گزارش دامپزشکی گلستان در این استان یک هزار و 31 واحد پرورش مرغ گوشتی با جوجه ریزی هر دوره هفت میلیون و 500 هزار قطعه وجود دارد ضمن اینکه ظرفیت اسمی روزانه ذبح 13 کشتارگاه مرغ موجود در منطقه 336 هزار قطعه است که کاهش یا افزایش عرضه آن متناسب با نیاز بازار صورت می گیرد.
6204/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان گلستان جمهوری اسلامی جهاد کشاورزی سال نو گوشت 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه

مهرداد حمداللهی، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه تسریع وتسهیل و افزایش ظرفیت حمل بار از سوی رانندگان را سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در دستور کار خود قرار داده است گفت:  برنامه ریزی جامع برای واردات کالا‌های اساسی و توزیع متناسب آن در بنادر مختلف و پرداخت به موقع کرایه رانندگان توسط صاحبان کالا یکی از مهم ترین اقدامات در این حوزه به شمار می رود.

وی بیان کرد: تهیه سامانه پرداخت متمرکز کرایه حمل در شرکت‌های صاحب کالا همچنین درخواست اعلام بار به صورت مستمر و در طول سال از سوی صاحبان کالا یکی از مهم ترین برنامه هایی است که در بخش تسریع در حمل کالا و بار در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل تاکید کرد:  عدم تداخل زمانی درخواست حمل با زمان اوج درخواست یا ورود سایر کالا‌ها و همچنین زمان برداشت محصولات کشاورزی از دیگر برنامه هایی است که در این بخش در دستور کار قرار داده ایم.

حمداللهی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم سازمان راهداری برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است گفت:  توزیع عادلانه بار از طریق توسعه اعلام بار و نوبت دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور همچنین  توسعه و اجرای فاز‌های اجرایی بعدی بارنامه الکترونیک شامل ارسال پیامک یکبار مصرف otp برای رانندگان و اجرای طرح‌های احراز هویت ذینفعان بارنامه از برنامه هایی است که امسال در حوزه توزیع بار اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد:  بازنگری و ابلاغ ضوابط جدید بازارگاه‌ها با رویکرد جهش تولید خدمت با مشارکت مردم و  توسعه کمی و کیفی شرکت‌های حمل و نقل بزرگ مقیاس در کشور و تقویت نظارت بر فعالیت آنها از مهم ترین برنامه های است که امسال به مرحله اجرایی وعملیاتی شدن می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند