Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی نوری از اعلام لیست نهایی احزاب مورد تایید کمیسیون ماده ۱۰ وزارت کشور تا ۱۰ اسفند خبر داد.

«محمد جواد محمدی نوری» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جلسه روز دوشنبه خانه احزاب گفت: جلسه روز گذشته خانه احزاب به ریاست کمالی در خانه احزاب برگزار شد و در این جلسه مانند جلسات قبل شاهد حضور برخی از دبیران کل سایر احزاب کشور هستیم که در این جلسه نیز میزبان دبیر کل حزب مردمی اطلاحات و رییس خانه احزاب استان گیلان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازرس خانه احزاب اظهار کرد: مهمترین دستور جلسه این هفته برای هماهنگی پراخت یارانه ها بود که قرار شد در هفته جاری نیز براساس ارسال اخرین لیست وزارت کشور نسبت به احزابی که اقدامات تطبیق حزب مطبوع را با کمسیون ماده احزاب انجام دادند و به تایید وزرات کشور رسیده است که تا کنون 81 حزب اعلام شده است که قرار شد الباقی یارانه احزاب به آنها پرداخت شود .

 

وی افزود: جای قدردانی از دولت و وزارت کشور دارد و هم از پیگیرهای طاهرنژاد و کمالی در پیگیری منابع کمک یارانه ای احزاب در سال 96 این یارانه مربط به سال 96 است که در سال 97 وصول شده  و در حال توزیع است.

 

محمدی نوری خاطر نشان کرد: در این جلسه موضوع پیام رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی نیز مورد بررسی قرار گرفت  و پیشنهاد داده شد تا گروههای سیاسی  در کمیته های جوانان احزاب مورد بررسی قرار بگیرد و تعاملاتی دنبال شود، خانه احزاب هم قصد دارد تا در سال جدید در راستای منویات رهبر انقلاب در این بیانیه اقداماتی را انجام دهد.

 

دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تصریح کرد: مهمترین بحث این جلسه برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب در وزارت کشور در 23 اسفند ماه با حضور مسئولان لشکری و کشوری است  و قرار شده است تا 10 اسفند آخرین لیست پایش شده و ارزیابی شده توسط کمیسیون ماده 10 احزاب برای حضور احزاب در این مجمع از سوی وزارت کشور اعلام شود/.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل استان بوشهر خبرگزاری شبستان اصفهان سرلشگر باقری حضرت عباس حضرت ام البنین سلام الله علیها زاهدان تایید اسفند وزارت کشور احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی،

حسین نجابت،

عبدالحسین روح الامینی،

ابوالقاسم جراره،

زهره سادات لاجوردی،

علیرضا سلیمی،

صالح اسکندری،

محمدحسین حسین زاده بحرینی،

سمیه گلپور چمرکوهی،

علی اصغر پورمحمدی،

علی طهرانی مقدم،

سیدنظام الدین موسوی،

مجتبی رحماندوست،

مهدی شریفیان،

غلامحسین رضوانی.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902807

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد