Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری دوره آموزش قایقران برای تعداد ۹۵ نفر از ناخدایان قایق‌های تفریحی در روستای ساحلی گورزین جزیره قشم خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اسماعیل مکی‌زاده در این رابطه اظهار کرد: دوره آموزش قایقران مطابق با دستورالعمل مصوب سازمان بنادر و دریانوردی اجرا شد که ۶۸۰ نفر ساعت از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامه قایقران در قایق‌های موتوری براساس قوانین و مقررات ملی صادر خواهد شد.

مکی‌زاده هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی و ارتقای دانش دریانوردی در میان ناخدایان و فعالان گردشگری منطقه، افزایش ایمنی سفرهای نوروزی و رونق بخشی به معیشت ساکن روستاهای ساحلی بزرگ‌ترین جزیره خلیج‌فارس عنوان کرد.

وی بابیان این‌که دوره یادشده توسط مراکز آموزشی دریانوردی تحت نظارت سازمان اجرا می‌شود، اظهار داشت: این آموزش‌ها برای تعداد ۹۵ نفر در قالب چهار دوره آموزشی به اجرا درآمد.

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی سال ۹۸ و نیاز به برنامه‌ریزی و آمادگی برای ارائه خدمات ترابری ایمن مسافران و گردشگران نوروزی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست‌اندرکاران ناوگان شناورهای مسافری و گردشگری در تمامی نقاط تفریحی، مسافری و گردشگری دریایی استان اجرا می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جزیره قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام از آغاز برگزاری دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۳ با حضور ۳۲ شرکت‌کننده در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان ایلام، حمزه محمدی‌مقدم با حضور در محل برگزاری دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۳ در شهرستان دهلران اظهار کرد: آموزش امداد و کمک‌های اولیه، پایه اولیه و بنیادین سایر آموزش‌های امدادی است و باید برای ارائه آموزش‌های کیفی و کاربردی به فراگیران اینگونه دوره‌ها، برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی افزود: مربیان امداد و کمک‌های اولیه، بازوهای توانمند جمعیت هلال‌احمر در امر آموزش هستند، این دوره نقطه عطفی در راستای اعتلای اهداف و وظایف جمعیت هلال‌احمر است و امید می‌رود برای آینده امدادگرانی ماهر و توانمند پرورش پیدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره با هدف تربیت مربیان و ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و تأمین و تقویت کادر مربیان معاونت آموزش و پژوهش صورت می‌گیرد.

محمدی‌مقدم گفت: این دوره با حضور ۳۲ شرکت‌کننده به مناسبت هفته هلال‌احمر از شانزدهم اردیبهشت آغاز شده است و تا بیست‌ویکم اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 751362

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟