Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مبلغ خودرو حتما پایین می آید و این درحالی بوده که قیمت پراید 37 الی 38 میلیون است. آفتاب‌‌نیوز : رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت  در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قیمت اکثر خودروها مورد تأیید نیست، هر روز تولید بیشتر می شود. همچنین با افزایش تیراژ قیمت بهتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی با اشاره به نحوه توزیع کالا و اقلام در کشور گفت: در بنادر بیش از دو میلیون تن کالا وجود دارد که به تدریج در حوزه های مختلف تخلیه می شود. برای مثال توزیع گوشت را بگوییم، متأسفانه در شبه توزیع عده ای مراعات نکردند و این امر سبب شد تا اختلالاتی پیش بیاید.
وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی باید برخی از تصمیمات را اصلاح و واردات را برای همه آزاد اعلام کند. اگر واردات بیشتر و عرضه افزایش یابد،‌پیش بینی ما این است که حتما قیمت ها تعدیل و کاهش می باید و مردم به وفور دسترسی می یابند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با عرضه کم مردم را به صف نکشانیم و اگر حمایت ها درست و برای جامعه هدف باشد. برای مثال گوشت را عرضه می کنیم، باید مطمئن شویم که درست به دست مصرف کننده برسد. شبکه توزیع باید تحت نظارت باشد. تصمیم اخیر دولت این است.
وی بیان کرد: تا دو هفته آینده تأثیر آن را در وفور و قیمت می توانیم ملاحظه کنیم.
منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر صنعت قیمت خودرو قیمت پراید رضا رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903367

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • هزینه ها در معاملات برخط خودرویی کاهش می یابد
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح در نوار غزه
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد