Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@22:24:53 GMT

سفیر آمریکا: اسرائیل باید از لهستان عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۲۱۸۶

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جورجت موسباچر، سفیر آمریکا در لهستان به خبرنگاران گفت: من حس می‌کنم که دو متحد قوی مانند اسرائیل و لهستان که البته هر دو از متحدان پرقدرت آمریکا هستند، نباید از اینگونه لفاظی‌ها استفاده کنند. ما آنقدر برای یکدیگر اهمیت داریم که در مورد این مسائل بحث نکنیم.

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه موقت اسرائیل همانند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم لهستانی‌ها را یهودستیز مادرزاد خوانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند

وزیر خارجه بلژیک اعلام کرد که جهت محکوم کردن حمله صهیونیست‌ها به کارمندان آژانس توسعه فدرال بلژیک سفیر این کشور در بروکسل را احضار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حجه لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد: سفیر اسرائیل در بروکسل در رابطه با جان باختن عبدالله نبهان کارمند آژانس توسعه فدرال بلژیک در جریان بمباران ارتش این دولت در غزه به ساختمان وزارت امور خارجه احضار خواهد شد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده و بستگان نبهان گفت: بمباران مناطق و جمعیت غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. برای محکوم کردن این مساله و دریافت پاسخ سفیر اسرائیل را احضار خواهم کرد.

به گزارش آناتولی، پیش از این وزیر توسعه بلژیک از کشته شدن عبدالله نبهان کارمند این آژانس به همراه فرزند ۷ ساله ‌در بمباران ارتش صهیونیست‌ها در منطقه رفح غزه خبر داد.

کارولین گنز، وزیر همکاری و توسعه بلژیک اعلام کرد که عبدالله نبهان، کارمند ۳۳ ساله آژانس توسعه این کشور که در غزه فعالیت می‌کرد و پسرش شب گذشته در جریان بمباران ارتش اشغالگر در بخش شرقی شهر رفح نوار غزه جان خود را از دست دادند.

گنز تصریح کرد: وضعیت همسر نبهان که در این حمله مجروح شده، وخیم است و ۲ فرزند ۷ ماهه و ۵ ساله این زوج به صورت جزئی مجروح شدند. پدر، برادر و برادرزاده ۶ ساله نبهان نیز جان باختند.

وزیر همکاری و توسعه بلژیک، عبدالله نبهان را همکار بسیار فداکار و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: عبدالله نیز مانند سایر کارمندان غزه در فهرست «افراد واجد شرایط خروج از غزه» بود که ماه‌ها پیش به مقامات اسرائیلی ارائه شد.

او افزود: نبهان قبل از اینکه به او و خانواده‌اش اجازه داده شود غزه را به سلامت ترک کنند، جان باخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند
  • هشدار روسیه در مورد استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند