Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کمالی زرکانی از رونمایی و انتشار پوستر شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «دکتر رضا کمالی زرکانی» در گفتگویی خبری عنوان کرد: شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران 8 الی 13 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس با حضور مقامات ارشد وزارتی و استانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پوستر شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب توسط طراح معروف هرمزگانی حسن بردال طراحی شده است که به شکل تلفیق رویش کتاب و نخل بصورت گرافیکی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به نحوه اطلاع رسانی نمایشگاه شانزدهم کتاب اشاره و عنوان کرد: علاوه بر تبلیغ گسترده صدا و سیما در فضای مجازی و سایت های الکترونیکی ، با همکاری و تعامل شهرداری ها و سایر نهادها در مکان های تبلیغاتی شهر نیز طرح پوستر و تبلیغات نمایشگاه نصب خواهد شد.

 

وی گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان تنها اختصاص به کتاب ندارد بلکه یک رویداد بزرگ فرهنگی هنری است که برنامه های مختلفی توسط هنرمندان در بخش جنبی نمایشگاه برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل حضرت ام البنین سلام الله علیها خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب آموزش و پرورش جشنواره موسیقی فجر قیمت ارز و سکه قیمت طلا طلا پوستر هرمزگان نمایشگاه کتاب رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر