Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهوری ادعای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر دستور رییس جمهوری برای اختصاص یکهزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سهامداران موسسه پدیده شاندیز را تکذیب کرد.

«محمود واعظی» در پاسخ به پرسش خبرنگار سیاسی ایرنا ، ادعای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره اختصاص اعتبار یکهزار میلیارد تومانی برای جبران خسارت سهامداران موسسه پدیده شاندیز را تکذیب کرد و افزود: کسانی که این سخنان را مطرح می کنند اغراض سیاسی دارند و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: من چنین چیزی نشنیدم و مشخص نیست که این موضوع از کجا مطرح می شود، اگر قرار باشد دستوری داده شود باید از طریق دفتر ابلاغ شود.

واعظی گفت: تاکنون حرف‌های زیادی از این نماینده شنیده اید که هیچ کدام آنها هم درست نبوده است ؛ باید از منشا چنین خبرهایی تایید بخواهید و از این نماینده سند ادعایش را نیز جویا شوید.

رییس دفتر رییس جمهوری به اقدامات انجام شده درباره مسایل مربوط به موسسات اعتباری توضیح داد: سازوکاری که در گذشته برای موسسات اعتباری انجام شد این بود که در شورای سران سه قوه هرکدام نمایندگان خود را داشتد و محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهوری، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس و معاون رییس قوه قضاییه در این سازوکار حضور داشتند.

وی تاکید کرد:هر تصمیمی توسط این سه نفر بررسی می ‌شد و به اطلاع سران قوا می رسید، لذا همه ابعاد تصمیمات در نظر گرفته می شد؛ این سازوکار مربوط به گذشته بوده است و من چیز تازه ای درباره آن نشنیده ام.

به گزارش ایرنا، یکی از نمایندگان مجلس از دستور رییس جمهوری به معاون اقتصادی خبر داده که «مبلغی معادل 1000 میلیارد تومان از بودجه کشور برای جبران خسارت سهامداران پدیده شاندیز اختصاص یافته است»؛ این خبر که با واکنش برخی دیگر از نمایندگان مجلس و افکار عمومی مواجه شده که در شرایط کنونی چرا باید از بودجه بیت المال برای جبران سوء مدیریت مدیران این موسسه هزینه بشود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پدیده شاندیز ریاست جمهوری مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: «حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه این همه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست؛ اما یک آدم داغدیده که حرف می‌زند حرف او در ما اثر می‌کند».

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در درس اخلاق ۱۳۸۳/۰۶/۱۲ گفتند: «به ما گفتند طلبه‌ها وقتی درس می‌خوانید باید مواظب باشید پر در بیاورید برای اینکه این همه ما آمدیم اینجا فراشی کردیم برای شما پر پهن کردیم برای اینکه شما درس بخوانید؟ برای اینکه لمعه و اصول فقه بخوانید؟ یا نه، پر در بیاورید. این اولین پیام.

روحانی بی پر، دیگر وارث پیغمبر نیست، در استاد معارف هم موفق نیست، در امر به معروف هم موفق نیست در ارگان دیگر هم برود موفق نیست، دو: حالا که پر در آورده چه کار بکند؟ ملائکه می‌گویند وقتی پر در آوردی باید پرواز بکنی سه: کجا پرواز کنی؟ مثل این مرغ‌ها که به طمع طعمه از راه‌های دور می‌آیند تالاب‌های شمال به دنبال تالاب بگردی می‌شوی همین آخوند معمولی یا نه، پر در بیاور از طبیعت به ماورای طبیعت؛ پر در بیاور از دنیا پر بکش نه در دنیا نه تالابی فکر بکنی آن وقت این کشور می‌شود امام؛ آن وقت این جوان‌ها شیفته او می‌شوند هر آخوندی همین طور است!

اساتید معارف راهشان این است، ما راهمان این است امر به معروف و نهی از منکر راهمان این است باید پر در بیاوریم، یک؛ پرواز بکنیم، دو؛ از طبیعت به ماورای طبیعت، سه؛ مریدبازی این مشکلی را حل نمی‌کند هیچ جا مشکلی را حل نمی‌کرد چه اینکه حالا بخواهد حل بکند این راه ما است آن وقت چنین آدمی می‌شود جانشین پیغمبر.

جریان «سَلْمَانُ مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» که مخصوص سلمان نبود. این درباره بسیاری از مرد‌ها و زن‌ها اتفاق افتاده بعضی از بزرگان قم را حضرت فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» بعضی از زن‌هایی که شایسته علم بودند فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت»؛ منتها حالا درباره سلمان شهرت پیدا کرده است….»

دیگر خبرها

  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند