Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیرکل مشاوره و مددکاری اجتماعی نیروی انتظامی گفت: دختران نوجوان گوی سبقت استعمال دخانیات را از پسران هم سن و سال خود ربوده اند و استعمال دخانیات در آنان رشد صعودی دارد و روانشناسان باید راهکاری برای آن ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا حمیدی فر روز چهارشنبه در پنجمین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی، فرصت ها و تهدیدهای اجتماعی نوپدید در دانشگاه علامه طباطبایی در پانل تخصصی با عنوان امنیت اجتماعی در سایه فرصت ها و تهدیدهای نوپدید افزود: روانشناسان اجتماعی باید رفتار فرد را در اجتماع مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و برای آسیب هایی مانند استعمال دخانیات از سوی دختران نوجوان، راهکار ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: فضای مجازی نیز گوی سبقت را از فضای واقعی ربوده و لحظه به لحظه، جرایم در آن بیشتر می شود چون در دسترس تر است.
وی ادامه داد: برگزاری همایش هایی مانند کنگره ملی روانشناسی اجتماعی چه راهکارهایی را برای انواع مواد مخدر که در مدارس دست به دست می شود، ارائه می دهد؛ بسیاری از افراد حتی بدون اینکه اسم این مواد را بدانند، آن را مصرف می کنند.
مدیرکل مشاوره و مددکاری اجتماعی نیروی انتظامی گفت: متاسفانه راهکاری ارائه نمی شود مگر آنکه از جرایم، هراس ایجاد کنیم.
حمیدی فر افزود: آسیب های فضای مجازی را لحظه به لحظه می توان در سایت پلیس فتا دید و هرکدام از افراد را در این آسیب ها از دست بدهیم این طور نیست که بگوییم حالا که بازداشت شده یا در زندان است، حرکتی نمی کند بلکه هر کدام می تواند به جامعه «بیجه» ها اضافه کند.
وی اضافه کرد: کار کردن فقط روی یک بُعد، نتیجه بخش نیست، روانشناسی در آینده جزو چهار علم برتر خواهد بود.
اجتمام *9185 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آسيب هاي اجتماعي دخانيات روانشناسي اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار، ۴۹۹ هزار و ۵۵۱ مترمربع به فضای ورزشی سرپوشیده و روباز در شهرستانهای مختلف استان اضافه شده است.

سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی رسیده است.

بیرامی اظهار کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرحها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی گفت: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

بیرامی افزود: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در سفر رئیس جمهور یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی