Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی بسکتبال کشورمان بیان کرد: بسکتبال از جهات مختلف برای ما اهمیت دارد. در رشته بسکتبال برای جهانی شدن آخرین پنجره را پیش رو داریم و بازی مان مقابل ژاپن و استرالیا که از تیم‌های خوب قاره هستند سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی ایران هم جزء ۲ تا ۳ تیم برتر آسیا است. صعود تیم ملی بسکتبال کشورمان به جام جهانی تاحدی قطعی شده و با یک پیروزی دیگر هم این موضوع تثبیت می‌شود. امیدواریم بتوانیم به جام جهانی که مرداد ۹۸ در چین برگزار می‌شود صعود کنیم.

مجمع باشگاه پرسپولیس باید اعضای پیشنهادی ما را برای هیئت مدیره تصویب کند

سلطانی‌فر درباره بحث انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نفراتی که باید به مجمع باشگاه پیشنهاد می‌دادیم انتخاب کردیم و براساس قانون، مجمع باید این موضوع را تصویب کند. هفته آینده نفرات پیشنهادی در مجمع باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شوند و در صورت تصویب معرفی خواهند شد.

بحث بازنشستگان فدراسیون فوتبال باید در مجمع این فدراسیون مطرح شود

او درباره بحث بازنشستگان هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و بلاتکلیف ماندن آن‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به هر حال تمام این موارد باید در مجمع فدراسیون فوتبال که قرار است در همین ماه برگزار شود مورد بررسی قرار بگیرد.

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال جز وظایف فدراسیون است

سلطانی فر درباره اینکه آیا سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران باید ایرانی باشد یا خارجی و مطرح شدن نام مربیانی مانند مورینیو، زیدان و کلینزمن به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی از سوی مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش گفت: سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود و بررسی گزینه‌ها جزء مسئولیت‌های فدراسیون است. من در جریان هستم که فدراسیون فوتبال موارد مختلف را بررسی می‌کند و فکر می‌کنم فدراسیون براساس وظایف و مسئولیت هایش در آینده‌ای نزدیک سرمربی تیم ملی را معرفی خواهد کرد.

بسکتبال و هندبال ایران می‌توانند بین ۱۰ تا ۱۵ تیم برتر جهان قرار بگیرند

او افزود: باید تمام تمرکزمان را به کار بگیریم تا در جام جهانی نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم. بسکتبال و هندبال هم با توجه به استعدادها، بازیکنان خوب، ظرفیت ها، کادرفنی توانمند و فدراسیون فعالی که در اختیار دارند می‌توانند مانند والیبال بدرخشند و با کسب نتایج خوب بین ۱۰ تا ۱۵ تیم برتر دنیا قرار بگیرند. در هندبال ۱۲ بازیکن لژیونر داریم و در بسکتبال هم برخی بازیکنانمان خارج از ایران بازی می‌کنند.

تیم ملی بسکتبال در حال پوست اندازی و جوان گرایی است

سلطانی فر تصریح کرد: تیم ملی بسکتبال در حال جوان گرایی و پوست اندازی است. نفرات قدیمی و بازیکنان جدید با هم ترکیب می‌شوند و نسل جدیدی به بسکتبال وارد می‌شود که به لحاظ فیزیکی و تاکتیکی بازیکنان آماده و قبراقی هستند. امیدواریم آن‌ها با همت تیمی در رقابت‌های جهانی نتایج خوبی بگیرند.

پاداش جهانی شدن بسکتبال در آئین نامه پاداش‌ها وجود ندارد

وزیر ورزش و جوانان درباره درخواست آرن داوودی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره اهدای پاداش صعود به بازیکنان این تیم در صورت صعود به جام جهانی اظهار داشت: در آئین نامه پاداش صعود به جام جهانی وجود ندارد، اما به هر حال تیم ملی بسکتبال در شرایط حساسی قرار گرفته و مشغول رقم زدن شرایط و فصل جدیدی برای این رشته است که این موضوع اهمیت زیادی دارد. انشالله با گام‌های محکمی که بازیکنان برمی دارند سعی داریم در حد توان و بضاعتمان حمایت لازم را از آن‌ها انجام بدهیم و بازیکنان بسکتبال را مورد تشویق و تقدیر قرار بدهیم.

هر زمان میزان دارایی مان مشخص شود تصمیم می‌گیریم بودجه چه کسی را افزایش یا کاهش بدهیم

او درباره درخواست افزایش بودجه فدراسیون بسکتبال از سوی رامین طباطبایی با توجه به اعزام بانوان بسکتبالیست به رقابت‌های بین المللی گفت: با توجه به اینکه تاکنون لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی تصویب نشده است نمی‌دانیم میزان بودجه مان چه اندازه است. هر موقع رقم قطعی بودجه وزارت ورزش و جوانان در بحث هزینه‌ای تصویب و ابلاغ شد و میزان تملک و دارایی مان معلوم شد تصمیم می‌گیریم بودجه چه کسی را افزایش یا کاهش بدهیم.

بحث کنار گذاشتن حدادی از تیم ملی بسکتبال در حیطه اختیارات کادرفنی است

وزیر ورزش و جوانان درباره کنار ماندن بازیکنانی مانند حامد حدادی از تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: این مباحث در حیطه اختیارات کادر مربیگری و ریاست فدراسیون است.

سلطانی فر درباره بحث اعزام تیم ملی فوتبال بانوان ایران به فلسطین اشغالی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک حاضر به پاسخگویی نشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نحوه انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فدراسیون بسکتبال مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی همدان سروسامان می‌گیرد

در حالی که اداره هیئت کشتی همدان به دلیل اختلافات داخلی بیش از یک سال با سرپرست حواشی بسیاری داشت، اکنون با خبر برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت در اردیبهشت ماه، هیئت کشتی سرو سامان می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کشتی به عنوان ورزش نخست استان با دو مدال المپیک و چندین مدال جهانی و آسیایی از اوایل دهه 90 در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین با افول مواجه شد و اگر چه مدیران توانمندی از جمله "علی رحیمی‌فر" و "حمیدرضا یاری" در این مدت در راس این هیئت قرار گرفتند، اما اختلافات داخلی در بدنه این رشته ورزشی اجازه نداد این مدیران بتوانند کشتی استان را به دوران اوج خود برگرداند.

 هیئت کشتی بدون رئیس 

اما جدا از این موارد بیش از یک سال است که هیئت استان با سرپرست اداره می‌شود و همین مسئله به حواشی این رشته ورزشی در استان افزوده است.

دوره چهار ساله "حمیدرضا یاری" به عنوان رئیس هیئت در اواخر اسفند سال 1401 به پایان رسید و "حسین میرابیان" در اردیبهشت 1402 به عنوان سرپرست هیئت انتخاب شد. در این میان نام‌نویسی از نامزدهای مجمع انتخاباتی نیز برگزار و با تایید صلاحیت یک نامزد (وحید بیگم‌جانی) همراه شد، اما این مجمع بنا به دلایلی در سال گذشته برگزار نشد.

 فدراسیون مخالف برگزاری مجمع در سال گذشته 

علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان در آن برهه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، گفت: برگزاری مجامع از اختیارات رئیس فدراسیون است و دبیر به ما گفت این فراخوان را قبول ندارد و مجدد فراخوان بگذارید. ما هم درخواست جلسه حکمیت در وزارت ورزش و جوانان را داده‌ایم.

معاون توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان نیز در آن برهه، اظهار داشت: در ابتدای سال (1402) فراخوان و ثبت نام نامزدهای آن انجام شد، اما با مخالفت فدراسیون کشتی در زمان مقرر برگزار نشد.

علی ضمیری کاملف افزود: در آخرین تماسی که مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی داشت، قرار شد نام‌نویسی از نامزدهای متقاضی شرکت در انتخابات هیئت کشتی استان تکرار شود و ثبت نام قبلی مورد تایید فدراسیون قرار نگرفت.

پس از این اتفاق در آبان‌ماه سال گذشته با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و موافقت فدراسیون، "ولی بهاریان" به عنوان دومین سرپرست هیئت کشتی همدان انتخاب شد و تاکنون اداره امور ورزش نخست استان را برعهده دارد.

 برگزاری مجمع در 20 اردیبهشت با 3 نامزد 

حالا اداره‌کل ورزش و جوانان استان از سروسامان دادن به مدیریت کشتی در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیمف با اشاره به این که کشتی از اهمیت بالایی برای این اداره‌کل برخوردار است، گفت: با نظر فدراسیون کشتی، فراخوان جدیدی برای مجمع انتخاباتی این هیئت داده شد.

علی ضمیری ‌کامل با بیان این که پس از ثبت نام نامزدها در موعد مقرر و طی شدن مراحل تایید صلاحیت‌ها، 3 نامزد برای انتخابات ریاست هیئت کشتی استان تایید شدند، افزود: ولی بهاریان، علیرضا کرمی و مجید بیگم‌جانی سه نامزد تایید شده برای این انتخابات هستند.

وی با اشاره به این که برای اعضای مجمع دعوتنامه ارسال شده است، عنوان کرد: این مجمع 20 اردیبهشت‌ماه در تالار قرآن همدان برگزار می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر این که همه تلاش خود را کردیم که طبق آیین‌نامه‌ها پیش برویم، تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع یک رای دارد و طبق سنوات گذشته دخالتی در روند انتخابات نخواهیم داشت و انتخاب اصلح را به اعضای مجمع می‌سپاریم.

ضمیری کامل افزود: احتمال حضور علیرضا دبیر در این مجمع کم است و ابراهیم‌ مهربان دبیرکل فدراسیون به همدان می‌آیند.

راه نجات کشتی همدان در کنار گذاشتن اختلافات 

آنچه مسلم است افت کشتی همدان بیش از آن که محصول نداشتن رئیس هیئت یا کمبود بودجه و زیرساخت باشد، محصول اختلافات داخلی است. امیدواریم با انتخاب فرد اصلح در این انتخابات برخی از پیشکسوتان و قهرمانان استان اختلافات را کنار بگذارند و دوشادوش رئیس جدید هیئت در راه پیشرفت کشتی همدان قدم بردارند تا ورزش نخست استان به روزهای اوج خود بازگردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد