Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان اظهار داشت: زنان ما به برکت وجود حضرت زهرا(س) در اسلام جایگاه خود را پیدا کرده  و از آن دوران جاهلیت  فاصله گرفتند.

وی افزود: بهترین الگوی زنان و مردان برای یک زندگی سالم حضرت زهرا(س) هستند.

امام جمعه اردستان گفت: ما باید مردم را به سمت فرهنگ فاطمی سوق بدهیم و اگر  مردان و زنان جامعه حضرت زهرا (س) را الگو قرار دادند  جامعه پیشرفته ای را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج استقبال از اعتکاف بعد از انقلاب بوده است

وی افزود: توجه به اعتکاف همواره در کشور ما وجود داشته است که اوج آن را بعد از انقلاب شاهد بوده ایم، در این مراسم جوانان حضور خود را نشان داده و طی سه روز با خدای خود نجوا می کنند.

امام جمعه اردستان ابراز داشت: اعتکاف سازندگی های کاملی برای انسان در بر دارد دارد که فرد با ختم قرآن و گفتن اذکار و راز و نیاز از نفسیات خود می گذرد و توجه خود را به خداوند بیشتر می کند و امسال با توجه به همزمانی نوروز احتمال است که استقبال از اعتکاف کم باشد  که باید برنامه‌ریزی های لازم در این زمینه انجام شود و  به یقین اداره تبلیغات در این زمینه برنامه ریزی خوبی را خواهد داشت.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه ما که به عنوان مسئول خدمت می کنیم افزود: مسئولیت به صورت امانت در اختیار ما قرار گرفته است و باید مواظب باشیم که در این امانت خیانت نکنیم و با تمام نیرو از این امانت خداوندی مواظبت کنیم و بعد از رفتن آن را به اهلش بسپاریم.

کد خبر 4547936

منبع: مهر

کلیدواژه: آیین اعتکاف حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد