Web Analytics Made Easy - Statcounter

اروین سرانجام به ایران بر می گردد.

طرفداری- مهاجم اسکاتلندی تیم فوتبال تراکتورسازی همراه با لی اروین امشب به ایران باز می‌گردد.

به گزارش فارس، لی اروین مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی که در نیم فصل اول ایران را ترک کرد و به تبریز بازنگشت در نهایت بعد از مذاکراتی که با او صورت گرفت این بازیکن تصمیم به بازگشت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اروین همراه با استوکس  امروز در حال بازگشت به ایران هستند. این دو بازیکن امشب وارد تهران می‌شوند و سپس به تبریز می‌روند. قرار است اروین از فردا در تمرینات تراکتورسازی حضور یابد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال السد قطر که امین حزباوی را در اختیار دارد در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

پایگاه خبری «استاد الدوحة» قطر از تغییر سرمربی این تیم برای فصل آینده خبر داد و اعلام کرد: زلاتکو دالیچ جدی ترین گزینه مسؤولان السد برای هدایت این تیم در فصل آینده است.

زلاتکو دالیچ از فصل ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را برعهده دارد. وی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ با کرواسی به نایب‌قهرمانی این جام رسید و در جام جهانی ٢٠٢٢ با تیم کرواسی به مقام سومی دست یافت.

او در کشورهای حاشیه خلیج فارس هم تجربه کار دارد و در فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۳ همراه با الهلال نایب قهرمان لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شد. همچنین در سال ۲۰۱۴–۲۰۱۵ همراه با العین قهرمان لیگ امارات و در سال ۲۰۱۶ نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.

کد خبر 6099666

دیگر خبرها

  • عکسی عجیب از آسمان امشب تهران
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • عکس/ تظاهرات اسکاتلندی‌ها در حمایت از فلسطین و غزه
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز