Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- مدير امور آب رودان از اعطاي مجوز راه اندازي کارخانه توليد آب و ظروف بسته بندي در اين شهرستان خبر داد.

حسين زرنگاري عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با راه اندازي اين کارخانه براي 97 نفر به صورت مستقيم و 260 نفر به صورت غير مستقيم اشتغالزايي مي شود.
وي مساحت اين کارخانه را 6 هکتار اعلام کرد که 18 هزار متر مربع آن براي اجراي طرح در شهرک صنعتي رودان مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير امور آب رودان گفت: طبق محاسبات ميزان توليد ساليانه اين کارخانه 600 هزار متر مکعب آب با 10 هزار تن ظروف است.
زرنگاري عنوان کرد: شرکت آب حيات رودان سرمايه گذار اين مجموعه است که آب توليدي را از طريق حفر چاه با دريافت مجوز از شرکت آب منطقه اي تامين مي کند.
وي با اشاره به اينکه علاوه بر توليد آب، ظروف بسته بندي نيز در همين کارخانه توليد مي شود.
گفت: يکي از سودمندي هاي وجود اين کارخانه توليد همزمان آب و ظروف بسته بندي است ظرفيت و ميزان توليد را ميتواند افزايش دهد.
رودان از توابع هرمزگان و همان رودکان قديم است که به دليل وجود دو رودخانه پرآب به اين وصف مشهور شده.
اين شهرستان از قديم به وجود رودخانه‌ هاي متعدد و پرآب و دسترسي به منابع آبي زيرزميني و روزميني معروف بوده و بهترين آب معدني منطقه را داراست.
شهرستان رودان با بيش از 124 هزار نفر جمعيت در 90 کيلومتري شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
9887 /6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارت از: حذف مجوزهای کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد / صادر بدون شکایت، رد / صادر بدون تأخیر، درهای پشت بسته، اتصال کامل به درگاه ملی مجوزهای کشور و ارائه کامل مجوزها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ICT در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ICT، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوزهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

کد خبر 6097244 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰