Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: بسیاری از درس هایی که دانشجویان می خوانند فایده ای ندارد، از این رو هر دانشجویی باید حداقل یک کتاب راجع به امام زمان (عج) مطالعه کند و سطح دانش و معلومات خود پیرامون مقوله مهدویت را ارتقاء دهد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی عصر چهارشنبه در آیین گشایش نشست سالانه دبیران کانون های مهدویت کشور در مجتمع فرهنگی زیارتی یاوران مهدی (عج) قم اظهار داشت: وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و همچنین حوزه های علمیه باید تدابیری را برای افزایش کیفیت محتوای درسی دانشجویان و دانش آموزان اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به دانشجویان فعال در عرصه فرهنگ مهدوی خاطرنشان کرد: اینکه شما این تابلوی مقدس را بالا گرفتید، حاکی از نظر و توجه خاص حضرت مهدی(عج) است، و باید قدر این فرصت را بدانید.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: دانشجویان مهدوی باید از نظر درسی و اخلاقی الگو باشند، و برای یک دانشجو که پرچم دار مهدویت است، زیبنده نیست که نماز خود را غلط بخواند.

وی همچنین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر خود سازی جوانان گفت: غفلت و هوای نفس 2 آسیب مهم نسل جدید است، به همین علت اگر یک جوان ازدواج کند و نماز خود را صحیح بخواند در برابر گناهان و انحراف ها بیمه شده است.

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟