Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارجاع طرح تفحص از شرکت فرودگاه به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمدرضا رضایی کوچی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در جلسه اخیر کمیسیون تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها با حضور متقاضیان تفحص بررسی شد،گفت: متقاضیان از توضیحات مسئولان ذیربط قانع نشدند؛ لذا گزارش کمیسیون به همراه پرونده تفحص به هیئت رئیسه پارلمان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس وزیر و مسئولان ذیربط برای ارائه توضیحات پیرامون محور‌های تفحص در صحن علنی حضور می‌یابند که احتمالا زمان بررسی تفحص، پس از بررسی بودجه در صحن علنی باشد.

بررسی تفحص از قرارداد خرید از ایرباس و بوئینگ در کمیسیون عمرانتحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از وزارت امورخارجه + جزئیاتتعیین تکلیف تفحص از فرودگاه امام‌خمینی (ره) در کمیسیون عمران

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه این تفحص بازده زمانی 10 ساله مربوط به مسائل مالی شرکت فرودگاه‌ها را دربر می‌گیرد، گفت: نحوه و ابهامات موجود در قراردادهای واگذاری پارکینگ‌ها، واحدهای تجاری، غرفه‌ها و همچنین پروژه‌های عمرانی شرکت‌های فرودگاهی، از جمله محور‌های تفحص از شرکت فرودگاه‌ها است.

انتهای‌پیام/

R1385/P1360/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرودگاه امام خمینی فرودگاه مهرآباد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی فرودگاه مهرآباد فرودگاه امام خمینی فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد