Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین ‌انتشار خبر‌بازداشت یکی از خبرنگاران استان قزوین به دلیل پیگیری مطالبات کارگری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، در هفته جاری خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با این مضمون که؛ "یکی از خبرنگاران استان قزوین به دلیل پیگیری مطالبات کارگری احضار و بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" انتشار یافت که عاری از حقیقت بوده و در این خصوص لازم به توضیح است که این خبرنگار در پی شکایت یکی از شرکت های صنعتی استان به اتهام نشراکاذیب در وقت مقرر در شعبه مربوطه در دادسرای قزوین حضور یافت و در تحقیقات انجام شده به اصل ارتکاب رفتار مجرمانه اقرار نمود.

لذا با توجه به این که موضوع شکایت در نشریه محلی منتشر نشده و آن خبرنگار اقدام به انتشار آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نموده است، اتهام نشر اکاذیب به وی تفهیم اتهام و قرار کفالت صادر و در همان روز با فیش حقوقی بلافاصله آزاد شد که تمام این فرآیند کمتر از یک ساعت صورت گرفته و وی به هیچ وجه بازداشت نشده و پرونده امر در جریان رسیدگی قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره بدون اشاره به زمان تشکیل جلسه امنیتی این رژیم اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین‌المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی