Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایش ولایت ۹۷ در تنگه هرمز خبر داد و گفت: برای نخستین بار، پرتاب موشک از زیردریایی اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیردریادار حسین خانزادی صبح امروز طی نشست خبری در تشریح این رزمایش اظهار داشت: رزمایش بزرگ ولایت 97 در چهار فاز به مرحله اجرا درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایش قدرت، تمامی تجهیزات عمده بکار گرفته خواهد شد.

فرمانده نیروی دریای ارتش تصریح کرد: همچنین رژه دریایی در این رزمایش حضور خواهد یافت و قدرت خود را به نمایش می‌گذارند.

امیردریادار در ادامه اضافه کرد: برای نخستین بار، پرتاب موشک از زیردریایی اجرا خواهد شد.

وی گفت: ناوشکن جمهوری اسلامی ایران، زیردریایی فاتح و پرتاب موشک برای نخستین بار در تمرینات دریایی این رزمایش بکار گرفته می‌شود.

خانزادی ضمن تشریح اهداف برگزاری رزمایش بزرگ ولایت 97 ابراز داشت: تمرین طرح‌های نیروی دریایی برای مقابله با هرگونه تهدید، نمایش قدرت در فاز رژه دریایی، پرتاب انواع تسلیحات، ارزیابی آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی و افزایش مهارت و میزان آمادگی آنان، مسوولیت‌پذیری نیروی دریایی در تامین امنیت مناطق دریایی و اعلام آمادگی برای رسیدن به امنیت جمعی به کشورهای همسایه از اهم اهداف این رزمایش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه  داد: رزمایش بزرگ ولایت 97 از فردا  جمعه سوم اسفندماه سال‌جاری به مدت سه روز با رژه دریایی از ساحل شهرستان جاسک آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی ارتش رزمایش بزرگ ولایت نشست خبری موشک زیر دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی